Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Hallo , ik heb 2 programmers : een parallele DL 2 en een seriele VOONIX...<BR>kan ik daarmee een funcard ( atmel )proggen en zo ja met welke soft ?<BR>met dank<BR>Guy1
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Nee dat kan niet. en zo schrijf je PHOENIX programmer.<BR>Bij een advertentie link op deze site kun je voor FL55,00 een Fun kaart programmer bestellen.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 VOONIX is de phoenix programmer van ome willem<BR>die kun je gebruiken voor de eeprom.<P>Ik zou alleen willen weten of de JDM te gebruiken is voor de flash
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 ja inderdaad een VOONIX... staat zo op de print...<BR>volgens mij zou het wel eens kunnen dat de DL 2 parallele programmer de flash aankan...
q Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Hello,<P>Wat wordt er met flash bedoeld enawt met VOONIX?<P>Vriendelijke groeten.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Nee kan niet ,daarvoor heb je echt een Atmel programmer nodig.<BR>De voonix wordt al jaren niet meer gemaakt.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Na wat testen op een reeds geprogde funkaart:<BR>De voonix werkt perfect met isvedit 1.7 om je funkaart (eeprom) up te daten met diverse 3 in 1 files.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Hoi, ik heb een site gezien waarop de vp2 als voonix werd verkocht. indien het die is,<BR>(te herkennen aan de handelschakelaar.) dan zou het moeten kunnen.<P>gr,<P>bob
Aanbevolen berichten