Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 wie kan mij vetrellen wat ik nodig heb om een atmel 90s2323 / 24c16 te proggen?<BR>ik kan hier niks over vinden?<BR> <BR>groet ray,
Duwgati Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 ChipCat of ***geen-reclame***.<BR>Maar files voor dat type kaart... <BR>Ik ken ze niet.<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Dit is een atmel kaart, de jupiter 1, ik gebruik pony prog, chipcat en ***geen-reclame***.<BR>Wordt veel gebruikt voor irdeto en de eerste humax patch. Je moet zoeken naar jupiter 1, dan vind je zat, de 2323 is bijna gelijk aan de 2343 dus je zult die files bijna altijd kunnen gebruiken.<BR>Is vergeleken met de 16f84 en de 24c16 ietsje sneller, kan ook geprogged worden voor seca. aston 1.03 en ouder moet je contact 4 en 8 afplakken. aston 1.05 no problem nix aan doen werkt ok, hier ook ;-)<BR>Schijnt slecht of niet te werken op orginel seca dozen. dat was het ongeveer.<P>gr,<P>bob<BR> <p>[ 06-10-2001: Message edited by: bobje ]
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 bedankt voor de info, ik heb het geprobeerd maar ik kan geen jupiter 1 files vinden <BR>bij de duck staat ook niks? wie kan mij een setje toe sturen kan ik ff verder prutse aub,<BR>hoe zet je de boel op de kaart<BR> <BR>zelfde als op de gewone pic 16f84/24c16 <P>groet ray,
Hagkobe Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 bij de duck rechts op het pagina, staan een aantal links, ( ALSO VISIT)<BR>De 13 de van bovenaf beginnen te tellen moet je aan klikken.<BR>dan naar IRDETO<BR>daar staan ze<BR>niet zo moeilijk he <BR> <BR>veel succes
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 welke wil je seca of irdeto? <BR>en meld je email ff.<P>gr,<P>bob
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Ray,<P>Doe het volgende.<BR>Zoek met google naar x-sat. Deze jongens hebben vrij veel voor de atmel kaartjes. Meld je daar meteen aan bij de mailing list. Kun je ze altijd weer terug vinden.<BR>Ga op deze site naar de jupiter 1 downloads.<BR>Download hier de benogdige Irdeto en seca file.<BR>Probeer ook aan secacrdedit te komen. Hiermee kun je seca file uptodate houden. Moet je vaak zelf doen aangezien er voor jupiter 1 weinig te vinden is.<BR>De Irdeto (mits je au niet gebruikt van x-sat) moet je met notepad aanpassen.<BR>Download ook ff chipcat. Hiermee verander je .crd naar .hex.<BR>Vervolgens kun je met ponyprog zowel de atmel als ook 24c16 programmeren.<P>Ten slotte wil ik melden. Gebruik in het vervolg google voor het zoeken naar files. Hiermee vind je de meeste links.<P>Groetos,<P>Solomon<BR>
Aanbevolen berichten