Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Hallo fanaten,<P>Ik heb onlangs 2 Silvercards aangeschaft op advies van de bekende satzaak in Zeeland.<BR>Voor zover ik er zicht op heb lijkt het een miskoop te zijn. Ben ik niet beter af met de Funcard ? (paarse versie). Daar is blijkbaar meer soft voor te vinden voor mijn Hummie.<BR>Welke is nu de beste. Graag advies. Thnx.<P>
EasySat Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Is zeker geen miskoop. Kijk bijvoorbeeld eens in het bovenstaande forum, Wafer Goldwafer & Pickaarten, naar: "Mosc Advanced Simulation 1.1" <P>Succes
borsjea Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Waarom maar 1 type card?<BR>Het is leuk om zo nu en dan met andere kaarten te testen. Zelf heb ik GW, Fun en Silvercard in me bezit en wissel zo nu en dan van kaart
Duwgati Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Helemaal mee eens Borsjea.<BR>Als rechtgeaard hobbyist wil je van al die kaarten de voors en tegens zelf ontdekken.<BR>En inderdaad EasySat, die Mosc A.S. is geweldig <BR>Probleem is alleen dat je af en toe ook nog moet slapen. Zonde eigenlijk <BR>Bye<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten