Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Waarom wil je alles AU hebben om grati... te kijke.. of om er nog wat van te leren!<BR>G.R Pecari
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Zijn er al ds9 AU in omloop? Of vallen de huidige bestanden AU te maken?
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 @pecari het gaat mij niet zozeer om gratis te kijken zoals je zegt, het stoeien met de kaartjes vind ik echter veel leuker. Ik ben heus niet zo'n beginner die zit te bedelen om wat files hoor!
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 firefly<BR>Kijk als je vraag goed leest dan komt dat bij mij wel gelijk naar boven.<BR>je zou toch moeten weten zeker als je de file goed bekijkt dat het onmogelijks is seca en viaccess au te krijgen omdat je emuleert via je irdeto cam dus dan kan er maar 1 codering AU gemaakt worden namelijk irdeto en dat staat ook zo in je eprom file.<BR>G.R pecari
Duwgati Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Nou, dat waag ik me toch nog af te vragen.<BR>Er zijn momenteel denk ik hooguit praktische bezwaren. In theorie zou het volgens mij echter wel mogelijk moeten zijn om een 3-in-1 file volledig auto update te maken.<P>Ik denk dat als er voldoende programma-ruimte beschikbaar is het mogelijk zou moeten zijn om een CAM zodanig te patchen dat hij de AU kodes juist kan interpreteren en doorsturen naar de kaart.<BR>Het zou natuurlijk ook een aanslag zijn op de programma-ruimte van de processor chip op de kaart, want ook die moet er geschikt voor worden gemaakt. En de eeprom moet worden uitgebreid met een hoop kodes per provider. <BR>Maar zoals gezegd; praktische problemen, geen theoretische.<BR>Bye<BR>Duwgati<p>[ 10-10-2001: Message edited by: Duwgati ]
Aanbevolen berichten