Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Newbie vraag:<P>Is het ok mogelijk om uit de S*c* Providers<BR>uit de 3in1 fun files te halen en de rest <BR>dan op een GW Kaart te zetten?

Geplaatst:

Ja dat is mogelijk, maar waarom zou je die moeite doen. Als je op een site op het net kijkt zie je overal de seca-providers en de geldige keys.<P>De keys die in een fun_3_in_1 kaart worden gebruikt zijn echt niet anders.

Geplaatst:

Ik heb een Hummie met Aston 1.05. Ik gebruik<BR>Altijd bestanden van het eendje. Ik wil nu<BR>ook de intere Allcam gaan gebruiken. Als nu<BR>op bijde kaarten S*c* keys voorkomen krijg<BR>je toch problemen?<BR>Bovendien past die Fun3in1 toch niet op<BR>een GW kaart of wel?<BR>Waarmee kan in die fun file bewerken? <BR>Ik ben al met ISVEdit aan de gang geweest,<BR>maar het lukt me niet echt.

Geplaatst:

er is ook en fun 3in1 versie voor de goldwafer card, werkt perfect, heeft alleen minder providers erop (16 geloof ik) kijk maar eens op de site van de eend!

Geplaatst:

Ik zie bij duck geen fun3in1 voor gw-kaarten.<BR>maar daar zitten ook weer seca keys in.<BR>Deze gaan botsen met de Aston dat weet<BR>ik wel van andere topics op het board.

Geplaatst:

Zoals Loverkiss al opmerkte, waarom zou je de moeite doen?<BR>Als je toch een funkaart gaat gebruiken voor je 3-in-1 kun je daar zelfs meer Seca providers in kwijt dan op je GW. <BR>Om de fun 3-in-1 te editen kun je inderdaad ISVedit gebruiken, maar ik werk persoonlijk liever met picbined.<BR>Dus gewoon je GW + Aston CAM opzij leggen en die funkaart erin.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Het is volgens mij onmogelijk om met GW kaartjes te kijken met een gepatchte 5400z. Het is mij nog niet gelukt. Ik ga nu voor een funkaart met 3in1 files. Hopen dat dit beter gaat.

Geplaatst:

Hoezo problemn als je gelijktijdig een 3in1 fun en een GW voor je Aston Cam gebruikt? Heb hier al ik weet niet hoelang een aston can in mijn hummie en gebruik beide kaarten gelijktijdig zonder problemen.<BR>Suc6

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.