Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Wie-O-wie<P>Ik probeer met chipcat2.3 een paarse fun<BR>van een paar files te voorzien middels een<BR>vp20 ik laad irdviasec_AT90S8515_flash_V2_4.hex<BR>en irdviasec_24C64_ext_ee.hex en als ik<BR>wil schrijven dan zegt chipcat zet de programmer<BR>in avr of mode 4 ik neemaan dat de switch naar<BR>beneden staat de 2 jumpers op atmel en de <BR>laatste jumper op 3,87Mhz ik klik vervolgens<BR>op ok en krijg dan de volgende melding<P>AVR Device-error<BR> $AC530000<P>en ja ik heb ook al bij duwgati op de site<BR>gekeken maar wordt er niet wijs uit wie geeft<BR>me de juiste hint of oplossing ??
Duwgati Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Wat lees ik nou 666.... je wordt niet wijs uit mijn site Je bent toch niet toevallig blond he <BR>Geintje.<BR>Maar je instellingen zoals je ze beschrijft zijn goed, dus daar zou het niet aan moeten liggen.<BR>Heb je al eens geprobeerd wat ***geen-reclame*** doet?<BR>Moet je wel de VP20 op 6MHz draaien.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 @ Duwgati<BR>Nee kunstmatig intelligent <BR>ik bedoelde dat ik daar ook geen oplossing vond ouwehoer <BR>maar is goed ik ga ff het kaartjeschrijven<BR>proberen je hoort nog van me
digit Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 666 moet het ook nog leren duwgati<BR>we zijn zo allemaal begonnen toch? één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Er valt weinig van te leren als<BR>de kaart naar zijn klote is heb<BR>ff gouw een paar nieuwe gehaald<BR>en werkt nu wel volgens het bovenstaande <BR>en het is pas de derde keer dat ik wat vraag <BR>meestal zeg ik wat maar goed het is weer<BR>voor elkaar <P>The Evil One
Duwgati Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Hoezo weinig van te leren.... Je hebt nou toch geleerd dat je met een defekte kaart niet verder komt <P>Mooi dat het nu weer werkt.<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 AVR Device-error<BR>$AC530000<P>even wissen met Ic-Prog(device->90s8515)<BR>3.57 Mhz werkt overigens net zo goed.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Zelfs wissen ging niet meer had ik al geprobeerd <BR>maar deze was gewoon op ze worden hier zeer intensief gebruikt
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Heb hetzelfde probleempje, ook melding $AC530000. Wissen met chipcat lukt ook bij mij niet meer, ik krijg ook dan de zelfde foutmelding. Ik zou het nog kunnen proberen met IC-Prog.<BR>Aan het vele gebruik van de kaart ligt het waarschijnlijk niet, gezien die van mij nieuw is.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 @666, had ik ook, moet je je niet druk om maken die kaarten reageren af en toe vreemd. Chipcat deed nix (avr error) en met ***geen-reclame*** 1.75 ff de recovery erover en daarna nog een x proggen en hij deed het weer. Je moet van goede huize komen wil je die paarse dingen naar de kl*te helpen. Zelf de katten hier lukt het niet. (spelen er dus ook mee maar dan anders dan ik)<P>Kijk dit staat er in de fun 3in1:<BR>4. sommige kaarten willen niet werken gebruik hiervoor de recovery_flash.hex daarna alleen funprom flash.hex en ext_ee.hex<P><BR>gr<P>bob <p>[ 13-10-2001: Message edited by: bobje ]
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 @ bobje<P>Als ik zeg naar de klote bedoel ik dat<BR>ook waarschijnlijk dat ze me daarom<BR>ook brutus , sloper enz. noemen <P>ff zonder gekheid ik heb echt alle mogelijke<BR>en onmogelijke manieren geprobeerd hij is<BR>echt kapot en ligt dus onderin de grijze bak<BR> de anderen doen het weer feilloos
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Wel kan ik je een paar andere methoden wijzen om die fun van jou te proggen. <BR>Ik werkt meestal met: ICPROG & ISVEDIT<BR>eenmaal de fun geprogt met icprog....dan hoef je bij de volgende keer enkel nog de Eeprom te proggen met isvedit....<BR>Fluitje van een cent dus bij elke volgende programmeervoorgang.<BR>
Aanbevolen berichten