Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Duwgati, bedankt voor de moeite die je hebt gedaan met je eigen site.<BR>Ben 2 maanden geleden begonnen met deze hobby en kom met de meeste dingen al zeer ver.<P>Tipje voor je site: ik zou het zeer handig vinden dat als jij je eens een avondje verveelt jij misschien een apparte sectie zou kunnen toevoegen met provID en welke dit dan is en hoe je zelf je key's kunt updaten.<BR>vooral de fun3in1 van lorisdam ben ik zeer content mee.<P>Keep up the good work.<P>ik heb je een tijdje geleden Carwriter 1.75 gemailed alleen is de officiele site er niet meer, heb nog niet kunnen achtrhalen waar deze gebleven is, maar mocht ik wat vinden dan ben jij weer de eerste die wat ontvangt.<P>Groeten Tuurtje
Duwgati Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Daarvoor heb ik al een aanvraag lopen in een ander forum. Of er iemand is die weet waar die informatie vandaan te halen is op een wat overzichtelijke manier die ook nog eens een beetje fatsoenlijk te onderhouden is. (Dus niet Lyngsat of Satcodx e.d.).<BR>Want als die zenderpakketten zo vaak wijzigen dan ben ik veel te veel tijd kwijt met het updaten daarvan.<BR>Dus als je nog eens een goede URL vindt....<BR>Bye<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten