Gast Geplaatst: 30 mei 2004 Geplaatst: 30 mei 2004 waar stel je de rotor in bij de nieuwe neutrino?? Gr LiQ
Ðeninux Geplaatst: 31 mei 2004 Geplaatst: 31 mei 2004 Misschien moet je eerst even de satelliet configuratie instellen op meerdere sats. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 31 mei 2004 Geplaatst: 31 mei 2004 Ik heb dit wel gevonden Mzenu servicescan Disecq Motor setup veel geluk, mij is het niet echt gelukt vooral dat je het signaal niet ziet. Weet iemand overigens hoe ik mijn settingslijsten erin moet krijgen?
max247 Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 bij scan services zit volgens mij ergens bij de bouquet instellingen. Wanneer je het gevonden hebt succes met het instellen van de rotor. Groeten Max
Gast Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Ik heb laatste neutrino even 'voorbij laten gaan' toen ik ergens op een forum las dat ie niet voor draaibare installaties geschikt was. Maar als dit onzin is hoor ik het graag, want ik zou graag eens spelen met de video streaming opties die dan mogelijk zijn. Sorry voor de vage info ;-) Curious
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen