Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Ik ben nu al een tijdje bezig met het programmeren van mijn kaart met de mastrera 2.<BR>ik gebruik chipcat en ***geen-reclame*** maar op de een of andere manier wil het met secafiles niet lukken.ik heb de files hernoemd zoals beschreven bij duwgati maar het wil niet lukken.idem dito bij ***geen-reclame***.<P>ik werk met windows xp prof. en heb 2 nieuwe funkaarten aangeschaft 90s8515.<BR>viacess werkt wel,waarom seca niet.<BR>graag advies.<BR>met vr.gr.<BR>deboger@hetnet.nl
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Heb je een programmeerprobleem? Of doet de eenaal geprogrammeerde kaart het niet?<BR>Ik heb net ter test de Seca8 voor funkaart geladen bij de eend. De ext_ee.hex omgezet naar ext_ee.bin. Vervolgens met de MS-DOS versie van Norton Utilities (NIET SLAAN A.U.B.!! Dan moeten jullie er ook maar een passende editor bij doen!) de november keys erin geklopt. Vervolgens de funkaart met ChipCat geprogrammeerd en in de Humax 5400 met Aston 1.05 gestoken. Meteen beeld, ook op de Kiosque, Taquilla. Pakketen open: Canal Digitaal, Canal +, Canal Satellite, Canal Satellite Digital, AbSat, AB Sat en Telepiu. Geen probleem dus...
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 bedankt voor je info ik ga het uitzoeken,neen nog contact met je op,<P>met vr.gr.<BR>debo
Aanbevolen berichten