Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Mede satellite knutselaars<P>Ik heb een jupiter 1 kaart in mijn nokia zitten en al een hele tijd is bij mij <BR>rood en blauw niet meer te zien <BR>ik ben er mee zoeken de geweest hoe ik dit weer draaiend kan krijgen<BR>maar het lukt mij niet misschien een verkeerde edittor of zo <BR>wie kan mij van een nieuwe inhoud voorzien zodat ik er alles weer mee kan zien <BR>of een goed uitleg van wat ik precies moet veranderen<BR>alvast bedankt <BR>Hanny confused.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

ikzelf doe dit met het programma cardtuner v 3.03.<BR>als de andere providers het wel doen,dan is het gewoon een kwestie van de juiste keys bij de juiste provider zetten...werkt perfect...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Waar ik het ook mee doet..<BR>easy-atmel/isve edit 1.7/cardtunner 3.03.<BR>canal(koud en warm) doet het niet op de jup1<BR>de rest wel....<BR>graag advies.<BR>groetjes. buddy frown.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

nou,c*nec*nema is de enige die het bij mij niet doet,andere wel..<BR>ik prog een kaart voor de eerste keer met ponyprog en daarna met cardtuner, werkt perfect..<BR>in cardtuner voer ikzelf de key's handmatig in..<BR>heeft de jup het vroeger wel gedaan?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Ja hij werkte,ongeveer 1 maand geleden nog wel.<BR>maar ik heb het hier over I*r*d*t*,<BR>schrijf de key's erin,en alles doet het behalve c+(warm-koud)niet..<P> cool.gif" border="0 groetjes buddy

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.