Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan ik de DS9 files op een fun kaart krijgen????<BR>wie weet dit bedankt alvast<BR>bert © confused.gif" border="0

Geplaatst:

@Bert<BR>Gezien je grote aantal postings, mag ik toch wel aan nemen dat je allang wist dat je alleen de fun-files op een Funcard kunt zetten? Heb je misschien een speciale reden waarom je de DS9 files wil gebruiken, je kunt deze "normaal" namelijk alleen op een Piccard/Silvercard zetten?<P>Ik vraag dit omdat ik onlangs iemand gesproken heb die het blijkbaar wel voor elkaar heeft gekregen om DS9 files op een Funcard te zetten (betrouwbare bron). Hiervoor moet je wel een heel wat goochelwerk verrichten, zelf keys e.d. invoeren -> lekker hobbyen!<BR>Of vraag je dit misschien vanwege mijn eerdere postings over een silvercard, die "OOK" kan werken zonder ECM-PID settings?<P>Mijn voorkeur voor de Funcard blijft echter ook gewoon de funfile3in1, deze werkt gewoon het gemakkelijkste!<P>PS: Het is maar een vraag?<P>Suc6,<BR>Lucky Star<p>[ 22-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Geplaatst:

hahaha nee niet echt een reden hoor maar ik had ook gehoord dat het kon,en ik was erg benieuwd hoe dat dan gaat<BR>vandaar mij vraag<BR>bert© laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Oke, Bert let op -> Hokus Pokus, Abra ca Dabra:<P>1) DS9v502 op de Funkaart zetten (hierin zit namelijk de loader). <BR>2) Vervolgens via ISVEdit1.7 de eeprom van DS9v501!!! in de 24LC64 proggen.<BR>3) Vervolgens de keys actualiseren. <BR>4) Daarna de flash van DS9v501 in de fun programmeren.<P>Let wel ik heb dit zelf nog niet getest, maar het schijnt verdraait goed te lopen!<P>Suc6,<BR>Lucky Star<BR>(Many thanks to MIMISIKU!)

Geplaatst:

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit zou werken. We praten over 2 totaal verschillen processors, pic en amtel met verschillende instructie sets. Nog even en ik zou mijn moterola software op mij x86 kunnen laten lopen.<P>Kortom, het lijkt mij dat de verschillen tussen de 2 cpu gewoon te groot is, je zou natuurlijk wel de code kunnen aanpassen en compilen voor de amtel.<P>waar is trouwes ISVEdit1.7 te vinden? ik kom niet verder dan versie 5 met de verwachting voor versie 6 welke 26 via access keys aan kan. <P>Regardes

Geplaatst:

@sebastian<BR>Ik heb eens effe liggen goochelen maar dit is blijkbaar toch niet voor mij weggelegd. Zou ik dan toch een toverstaafje moeten gebruiken? Ach ja, oefening baart kunst. Er moet een kern van waarheid in zitten, alhoewel mijn eerste reaktie ook hetzelfde was als die van jou!<P>Lekker hobbyen toch, als alles gemakkelijk en vanzelfsprekend was hadden we niets te doen!!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Geplaatst:

En wel ze waren te vinden in duckstad, liep ik even achter wink.gif" border="0 <P>Nog iets over die 3in1 op fun, welke ik gebruik op een open platform kaartje. wat is daar de laatste versie van 2.4? want hoewel de zap problemen op c+ redlijk over zijn blijft het 16/9 kanaal stug de eerste keer cam status 16 geven als ik er langs fiets.<P>Regardes

Geplaatst:

Ze gebruiken nog steeds V2.4, je kunt het rode balk probleemje echter iets verminderen:<P>Open ISVEdit<BR>- In het "main" tabblad "CA ID 01 00 (Seca)" aanvinken. Dan met "Change on card" de wijzigingen naar de kaart schrijven. <BR>Doe ik standaard, je merkt het verschil!<P>Wat dat goochelen betreft, heb het nogmaals geprobeerd. De eerste stap lukt wel, de tweede stap met ISVEdit lukt mij echter niet?? Ook niet met ICprog??<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 23-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.