Gast Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 hallo iedereen, ik wou via dreamuplan een andere image erop zetten... dit was gelukt.. alleen was het niet wat ik verwachte en wou toen een andere erop zetten... bij de eerste keer deed het programma dreamuplan uploaden en daarna vragen of ik het wou of niet... (weet niet meer precies wat er stond... het was in het duits) ik deed ja... en de image werd geflashed.. nu bij de tweede keer.. deed hij het wel uploaden maar vroeg helemaal niet meer of ik dat wou of niet en hij deed het ook niet meer flashen.. nu heb ik bij het opstarten de knop naar boven ingehouden om een flash erase te doen... maar dat maakt hij niet af... hij blijft na een half uur gewoon staan op dream multimedaia flash erase... als ik hem opnieuw reboot... dan lijkt hij normaal te booten maar dan blijft hij hangen bij dream multimedia 1.07 en komt niet verder... een nieuwe image via dreamuplan dat kan niet omdat hij niet opnieuw boot en dus het netwerk niet actief is... en via dreamup... met een nulmodem kabel krijg ik ook niks... zou iemand mij mischien kunnen adviseren... ik kom er niet meer uit mijn dank is groot
Ron Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Ik denk dat het hier al 15432 keer aan bod is geweest dus gebruik de zoekfunctie nu maar even. Dreamup lan zorgt vaker voor deze problemen en het keyword is opnieuw serieel flashen. Tox.
Aanbevolen berichten