Gast Geplaatst: 31 oktober 2001 Geplaatst: 31 oktober 2001 Ik ben nu al een tijd bezig met mijn funkaart maar elke keer wanneer ik de gegevens op de kaart wil zetten geeft het programma aan dat ik de drivers moet installeren.<p>Ik werk met xp pro(prima besturingssysteem)en kan alles installeren wat ik wil dus ook drivers.<p>ik heb een mastera 2,nieuwe parelelle kabel,en nieuwe funkaarten 8515.<p>wie o wie weet voor mij de oplossing om dit probleem op telossen en woont er iemand in de buurt die mij eventueel kan bijstaan achter de computer?<p>ik woon in de buurt van adam-noord<p>geef je email via het board zodat ik je kan contacten.<p>met vr.gr. debo
Littlesat Geplaatst: 31 oktober 2001 Geplaatst: 31 oktober 2001 De Mastera werkt toch met een serieele kabel!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 31 oktober 2001 Geplaatst: 31 oktober 2001 ik heb begrepen dat ik ook met een parelelle kabel en mastera met funprog kan werken.
Gast Geplaatst: 1 november 2001 Geplaatst: 1 november 2001 De Mastera (2) heeft alleen een 9-pins Seriele aansluiting en kan dus niet via LPT worden aangesloten maar alleen via COM
Gast Geplaatst: 1 november 2001 Geplaatst: 1 november 2001 Bij mijn weten werkt de softwarefun 248 alleen in combinatie met een funprogger. <p>km
Aanbevolen berichten