Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik kan de dvd van de fhilips recorder niet in het pinacle

programma krijgen om te bewerken wie weet wel hoe het moet .de vob bestanden staan er wel maar worden na load files niet herkent de gewone dvd worden wel herkent

moet ik nog iets omzetten ?

wat ook een probleem is de fire wire aansluiting van de pc deze werkt niet in combinatie met de stand alloon rec van fhilips er kan alleen maar worden afgespeeld via de pc en opgenomen via ext1 philips terug koppeling is niet mogelijk althans ik weet het niet ,wie wel?

Geplaatst:

Hoe je een opgenomen DVD moet bewerken in Studio 8 van Pinnacle weet ik niet, maar weet wel dat FireWire maar eenrichtingsverkeer is.

Dus vanaf de recorder naar PC zal wel gaan maar terug niet.

Dit is op je DVD-recorder beveiligd.

Succes.

Geplaatst:

met alleen VOb files kom je er niet je moet ook IFO etc hebben.

Heb je een imgage gemaakt met pinnacle en die wil je weer branden?

Klopt inderdaad van de phil die kent aleen video in via firewire voor het opnemen vanaf je digitale camera

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

Geplaatst:

Ja de ifo files staan er ook op

maar het gaat gewoon niet

lang leve fhilips ,is het niet treurig ,simpele koreaan kan meer

dus klopt het MAKE sings bat ,ter

Geplaatst:

fout is net anders om ,dvd van pc naar recorder via fire wire wil wel anders om niet

de 1392 poort werkt wel weer 2kanten op met een video camera dus opnemen en afspelen geheel menu gestuurd

maar ik heb dus nog steeds geen oplossing

Geplaatst:

waarom brant je die files niet gewoon met Nero, als je Video_TS map compleet is, zodra die Video_TS niet compatible is krijg je een error in Nero weet je het snel genoeg, gebruikte je wel de geschikte DVD's voor je philips.

Ik snap niet zo goed wat je met die firewaire probeert, leg het nogeens uit misschien kan ik je dan helpen.

Zoals ik al zei de phil kent alleen video-in via firewire, als ie alleen video-out kon was het een groot feest kon je namelijk een digitale kopie maken naar je PC toe, nee ze zijn slim video in op je phil staat dus aan en video-out via je phil gaat dus niet, je kunt alleen via scart naar PC opnemen maar dat blijft dus analoog beeld en dus nooit een capture van 720X576

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen