groko Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Ik heb nu al een aantal maanden een dreambox, maar sinds een aantal weken begint deze kuren te vertonen. Als eerste verliest hij regelmatig instellingen. Het zijn maar kleine dingetjes maar het is wel problematisch aan het worden. Bijvoorbeeld satelliet instellingen. Deze kunnen elke keer ingevoerd worden. Ook heb ik problemen bij het updaten van de settings dmv dreamboxedit. Dan begint hij bij een aantal files moeilijk te doen over het uploaden. Net of er wat met het gehuegen aan de hand is. Dit vermoeden wordt bij mij versterkt bij het flashen. Ik heb hem al een aantal keer met verschillende images geflashed (eerst erase image gebruikt) en bij de eerste keer opstarten weigert hij een groot aantal gevallen. Dan flash ik hem nog een keer met dezelfde image (nu zonder erase) en dan doet hij het wel. Als hij dan eindelijk wil doorstarten, dan kan dat alleen zonder schotelaansluiting. Dit probleem komt ook voor als ik hem reboot. Ik heb nu volgens mij een heleboel geprobeerd. Ook HD is er al uitgeweest en is vervangen door een andere goedgekeurde HD Dus daarom vraag ik jullie om hulp. Zou dit aan het flashgeheugen kunnen liggen, of zijn er ook nog andere dingen waar ik op zou kunnen letten. Kan ik op de dreambox het geheugen ook testen door middel van een linuxopdracht alvast bedankt There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!
Bigfoot Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Als ik het zo hoor zou ik je box terugbrengen naar de winkel....
groko Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Geplaatst: 2 juni 2004 Ben nu iets verder. misschien dat iemand even nog een tip heeft. Heb nu de volgende dingen bij de laatste rudream geinstalleerd. Ucas Radegast Mgcamd Newcamd Op het moment dat hij samba erbij wil installeren doet hij al helemaal niets. Hij wil in princiepe niet meer rebooten. Daarna gekeken of ik deze kon de-installeren. Hij staat dus niet in de lijst. Ik wilde daarna een aangepaste versie van de newcamd.conf uploaden. Maar toen kreeg ik dus al de foutmelding 553 could not create file. Bij het deinstaleren van de russische taal (deze heb je toch niet nodig) kan ik dus wel weer de conf file uploaden. Heeft iemand nog een ideetje wat ik kan uitproberen ? Ps na het installeren van samba krijg ik een popup waarin staat dat ik niet een originele rudream image gebruikt, terwijl dat natuurlijk wel zo is. Iemand anders ook ? There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen