Ga naar inhoud

schokkende playback van video

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft hier iemand anders ook last van?

ik heb ooit video opgenomen, maar het schokt echt als je het afspeelt.

het begon met de image van ronald, later geprobeerd met een image van rudream maar ook hier schokken... wat kan dit zijn?

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij zul je in de voedingskabel van je HD een condensator moeten plaatsen van 4700 uF / 16 Volt. Ik heb dit zelf nog niet gedaan. Dit ondewerp is reeds eerder besproken. Je zult even moeten zoeken.

suc6.

Basd

Geplaatst:

Ik had zelf ook schokkerig beeld bij opnames. Alleen ik heb opgenomen via NFS mount (pc die 2 meter ernaast staat). Dus het verhaal van de condensator gaat voor mij iniedergeval niet op. Heb meer de indruk dat het te maken heeft met het image en/of emu's welke gebruikt zijn voor de opname. Draai nu rudream, en geen problemen meer.

grtz, lasty

Geplaatst:

ook met rudream houdt ik problemen met playback.

de dreambox heb ik jongstleden vrijdag gekocht.. kan het zijn dat de schijf niet geheel gesupporteerd is? het is een oude 5400rpm 20gb samsung...

Geplaatst:

Worstcase is er 1,25MBytes/sec nodig aan bandbreedte. Een 20GB zou dat met gemak moeten kunnen leveren ervan uitgaande dat hij in UDMA mode staat. Als je 10Mb ethernet gebruikt, dan is dat te krap.

Haal hetgeen je opgenomen hebt eens over naar de PC en maak daar een normaal .mpg bestand van en speel dat af op je PC.

Urk

3xDM800

1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's

1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's

Geplaatst:

als ik er nu een Samsung 160Gb SV1604N in zet, heb ik dan nog aanpassingen nodig om alles correct te laten verlopen?

Geplaatst:

Totaal geen last van op de TV.

Ik werk met Ronald-image.

p.s. de Elco is uitsluitend nodig ivm stroompiek bij starten van de HardDiskmotor. Maar daar hebben we het in dit onderwerp niet over.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen