Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Regelmatig wil ik meedere vensters openen in Windows XP Home, maar dan blijven deze vaak onderin de taakbalk naast de start hangen, en moet ik ze van daar uit aktiveren. Betreft een Pentium 4 2.8 Ghz met op het moederbord 1024 MB Geheugen, dus daar kan het niet aan liggen. Is er ergens een instelling die dit doet ?
Ome Merde Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 "trek" ze eens uit. wellicht heb je ze onbewust teveel geminimaliseerd. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Henri Aalten, Kijk eens bij eigenschappen/snelkoppeling/uitvoeren. Hier kan je aangeven hoe het window gestart moet worden. Misschien staat hier dat het geminimaliseerd opgestart moet worden. Flappie
Gast Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Druk eens rechtermuistoets op de balk onderin zodat je bij de eigenschappen van de taakbalk terecht komt. Hier staat "Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven". Als je deze uitvinkt dan worden ze weer als vanouds weergegeven. Is dit wat je zoekt ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Naar al deze mogelijkheden gekeken, maar voorbeeld: Als ik een printopdracht geef vanuit Word, blijfd de opdracht onder op de taakbalk hangen, en moet het dan vanuit de taalbalk aktiveren. Zie ook eerdere voorbeelden die ik al aangegeven heb. Dis is dan een van de vele voorbeelden. Heb ook naar de optie minimaliseren gekeken, maar dat is niet de oorzaak.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen