Crest Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Films opgenomen. Firmware eens vervangen. Films stonden niet meer in afspeellijst, maar stonden nog wel in opgenomen films lijst. Echter het geluid liep niet meer synchroon met de film. Erg irritant. Wat is de oorzaak/oplossing?
mr|repel Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 spoel eens vooruit en achteruit in de film , loopt ie dan sinchroon ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
gijs Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Bij mij helpt dan altijd, even op pause zetten en weer verder afspelen.
John van Dreumel Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Hi, Als de film, meestal na even voor of achteruit gespoeld te hebben, niet meer synchroon loopt met de audio, los ik het, net als Gijs op met even op pause. Werkt 100%. Doorgaans heb ik dit probleem niet bij normaal afspelen. Enkel bij spoelen en een enkele freeze kan ook weleens een probleempje geven. Ik kan er mee leven. Greetz John Mooi spul man, zo'n DB Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen