Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk 3.2a patch op hummie geplaatst en ook een beetje leren werken met Humbox 4, tot zover geen probleem. Nu heeft de hummie 5400 2 slots. Ik gebruik de onderste voor een goldcard met seca codes en wil ik de bovenste gebruiken voor irdeto en viacces. Dit laatste lukt mij niet. Ik haal de files bij de Duck (irdeto-viacces). Ik prog alleen de eeprom en pic file maar het werkt niet. Wie kan mij verder helpen, eventueel via PM (j.c.m.m.verhoeven@freeler.nl)

Geplaatst:

De onderste twee sleuven zijn voor een cammodule die zorgen ervoor dat je een bepaald codeer systeem kan kijken.De bovenste sleuf is voor irdeto omdat een 5400 van orgine een irdeto ontvanger is.De 3.2patch die er nu op staat zorgt ervoor dat je in de bovenste sleuf ook andere coderings systemen kan kijken.Met de juiste files en kaart kan je dus 4 verschillende coderingen kijken.Dit wil zeggen als je b.v. een funkaart pakt dan heb je zo`n dure module voor in het onderste slot niet nodig en kan je seca/viacces en irdeto kijken op een kaart.Ook een goldkaart met irsecafiles of irvetofiles werkt daarop perfect.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.