wirin Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Hallo satvrienden, Ik had een vraag aan jullie nl. ik heb een philips 8030 gekocht met een originele kaart van upc. Deze werkt met/onder cryptoworks, nu doet niks met de kaart erin. De zenders e.d. zijn aanwezig. Weet iemand of ik deze kan open zetten op de 1 of andere manier? of kan ik een nieuwe kaart programmeren? Ik lees iets over blokken maar daar wordt ik niet wijs uit. Ik hoor graag hoe/wat van jullie. Groetjes, Wirin
Bigfoot Geplaatst: 1 juni 2004 Geplaatst: 1 juni 2004 Dat is een digitale kabelontvanger. Die heb ik hier ook gehad maar je kunt er niks meer mee dacht ik. Omdat ze bij UPC over zijn naar andere typen. Voor cryptoworks op de sat heb je wel blockers maar dat zou ik maar vergeten.
wirin Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Geplaatst: 1 juni 2004 met een nieuwe kasje (motorola) lukt het ook niet! Dus ik dacht dan maar een oude! Ik hoop dat iemand er iets meer over weet.
Bigfoot Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Ik kreeg er een tijdje terug nog wel een hele trits radiokanalen mee open....
wirin Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Geplaatst: 2 juni 2004 ja dat klopt helemaal! deze werken gewoon. Maar geen zenders!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen