Gast Geplaatst: 8 november 2001 Geplaatst: 8 november 2001 Ik probeer dit nu al een hele tijd maar lukt niet , ik gebruik ***geen-reclame*** elke keer als ik op write klik krijg ik het bericht sync error !!!<p>Weet iemand hoe dit komt .<p>Hoe komt het eigenlijk dat er een bin file en loader file bij de jupiter ds9 files zitten ?? En waar moet je deze bin file plaatsen .<p>Met een silvercard en fun heb ik geen problemen lukt perfect . <p>Alle hulp welkom. mvg, nafets
Moderator Matchless Geplaatst: 9 november 2001 Moderator Geplaatst: 9 november 2001 de loader file moet je er het eerst opzetten anders kan je de eeprom niet beschrijven. de tweede bin is het eigenlijke programma waar je een kaart mee simuleert.. hmm, sync(ronisatie?) error weet ik niet,maar probeer eens de baudrate op je comp te veranderen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Ik heb een gelijkaardig probleem gehad met het proggen van een atmel kaart bleek achteraf dat ik met Twoprog de verkeerde pic deed inladen waardoor de ganse kaart blokkeerde en in eerste instantie leek de kaart onbruikbaar ,ik kreeg dan ook van die vervelende Sync error foutmeldingen maar heb dan de hoop niet opgegeven op het net gezocht naar andere files en met chipcat 2.3 geprogd met mijn Multiprog 2001XL en toen kwam het kaartje opeens weer tot leven wat toch raar is ,geen enkel ander programma was in staat op het atmelkaartje weer te beschrijven ..
Hagkobe Geplaatst: 11 november 2001 Geplaatst: 11 november 2001 Met pony prog is dit ook geen enkel probleem hoor!
Aanbevolen berichten