DroomDoos Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Ik heb de volgende config: 1 x server op zolder, 1 x dreambox huiskamer, 1 x dreambox slaapkamer en 1 x dreambox in het kantoor. Maar op het kantoor zit ik in een ander netwerk. tussen die 2 netwerken heb ik een server staan, en ik wil graag ook op kantoor gebruik kunnen maken van mijn originele kaartje. Is het mogelijk dat ik een programma installeer zoals een CS Proxy ofzo die dan via mijn server naar mijn andere cs server kan? Ik wil mijn cs server niet open zetten voor vreemde ip adressen buiten mijn interne netwerk namelijk... DroomDoos
Gast Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Hier zijn goeie mogelijkheden voor maar weet niet of dat hier besproken mag worden. Wie geeft even aan of dat mag of niet? Peter
Moderator Matchless Geplaatst: 4 juni 2004 Moderator Geplaatst: 4 juni 2004 nope..CS mag niet als het buiten de deur gaat.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
xinetic Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 Misschien bedoeld de beste man wel kantoor aan huis en wilt ie niet dat zijn thuis netwerk een directe verbinding heefd met zijn kantoor netwerk en dat via een proxy met elkaar verbonden heefd.
Ron Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 Dat kunnen wij vanaf hier niet zien. Voor hetzelfde geld verkoopt hij canal+ "abonnenmenten". Dat zal vast niet het geval zin, maar toch gaat dit topic op slot. Tox.
Aanbevolen berichten