telemanneke Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Nog een vraagje. Naast de schotel die op mijn dak gaat (dit jaar of volgend jaar) zou ik ook mijn huidige schotel (Metronic 80cm = Noname stuk staal 75 cm horizontale diameter) en monoblock. Is het mogelijk op een Triax 88 (groter wil ik niet aan de muur hangen, of is dit reeds te groot ?) Hotbird en de 2 Astras te ontvangen met het Triax duoblock, en een universeel bracket, of komt de BBC er niet door. Natuurlijk met 3 lnb's. De twin lijkt mij niet direct een optie, tenzij voor de 2 Astras. Daar Hotbird 1 met zijn wide beam de meestbekeken sat is lijkt dit net niet goed genoeg bij zware regen, en ik spreek nog niet over een wolkbreuk. Telemanneke ----------------------------------------------- Echostar 5000, Topfield 5000 PVR 160Gb , 2x Triax 88, 3x Golden Interstar quad, 3x Spaun 4x1
Gast Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Op een Triax 88 heb ik 4 lnb's hangen. De sterkte van de BBC op Astra 2 dus is redelijk te noemen. De constructie is exact zoals je hem zelf beschrijft.. originele duobeugel voor Astra 1 + Hotbird en daaraan links en rechts 2 universele houders voor de 2 andere sat's.. De regenreserve is redelijk tot goed te noemen. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen