droomhobby Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Ik heb een hdd maxtor diamond max 16 160gb ata/133 in mijn dreambox deze gebruikt 590ma is dit teveel heb Hydra Dianne en caliph geprobeerd maar loopt steeds vast of is er een ander image dat met deze hdd wel goed zou moeten draaien is er iemand in de buurt van Lommel met wie ik eens gegevens kan uit wisselen heb hem nu 2 weken maar nog niets dan problemen Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Crest Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Elco's doen wonderen. Nadat ik die in de box had gedaan van m'n nieuwe DB waren de problemen over.
Gast Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Dit heeft volgens mij niets met de software te maken maar met de hardware. De dreamboxvoeding is niet krachtig genoeg voor harddisken die veel stroom trekken.
droomhobby Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Geplaatst: 5 juni 2004 Maar hoeveel ma mag een harddisk dan verbruiken. Heb op dreambox site gekeken maar daar staan de ma niet bij. Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
hce Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 Haal de harddisk er een uit en kijk of je dan nog steeds vastlopers hebt. Caliph is niet zo stabiel, die heeft gewoon vastlopers. Dianne heel af en toe ook. DM7000S - een image - Triax en rotor
Gast Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 op de dreamsite staat: we recommend 5400rpm harddisks because the use low power and produce less heat then 7200 models.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen