Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 Hallo ik wist eigelijk niet waar ik dit item moest posten vandaar ik het hier maar doe.<BR>Ik wou eens weten of iemand op de hoogte is van de viacsess codeering ??.<BR>Ik ben al op verschilende sites geweest maar <BR>ik vind niet echt de dingen die je nodig hebt om een kaartje open te zetten voor dit systeem.<BR>Mischien kan iemand mij op weg helpen.<BR>Ik heb wel eens vernomen dat je die files op een goldcard kan zetten maar verder weet ik het niet .<BR>Help!!!.<BR>Groeten .<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juni 2000 Geplaatst: 30 juni 2000 kan hier nu niemand op antwoorden????????.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juni 2000 Geplaatst: 30 juni 2000 Jawel maar niet het antwoordt wat jij zoekt. Hetzelfde probleem heb ik met Nagra en Powervu. Dat zijn van die zeer wazige coderingen waar je niet wijz uit wordt. De spaanse Via Digital werkt met Nagra. Als je abo wordt wat ik dus ben, dan krijg je een echostar 9000 met een smartcard. Deze smartcard werkt dan ook uitsluitend met het apperaat dat je in bruikleen hebt gekregen. Hij is dus niet in een andere ontvanger te gebruiken. Heb al van alles geprobeert om de card uit te lezen maar tevergeefs. Zo ben ik dus ook erg geintreseert in de Spaanse nationale zenders ( tve1 tve2 Antenna3 tele5 ) die gecodeerd zijn met Powervu en op de hispasat door komen maar helaas niet te zien zijn.<P>Hoi Salu2<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juni 2000 Geplaatst: 30 juni 2000 Het schijnt dat Voyager 1.84 of hoger Viaccess ondersteunt. Iemand geprobeerd? In dat geval zou het toch eigenlijk niet zo lang meer moeten duren voordat er card-emu's zijn........<P>LDP<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 juli 2000 Geplaatst: 1 juli 2000 deze maand zal er mischien wel iets tevoorschijn komen op het net . uit de berichtjes die ik her en der oppik <BR>schijnt ook via .. open te liggen.<BR>alleen nog niet in europa .<BR>de berichten komen uit noord afrika.<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
BIG M Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 die berichten kloppen uit noord afrika<P>k moet er ff bij vermelden, ik heb namelijk zo'n originele viacces kaart van het betaalpakket (arabesque op de hotbird) het leuke is als ik em in mijn d2macdecorder doet geeft mijn decorder niet aan van "check card" of zoiets<BR>m.a.w. hij ziet em als een d2mac geval ik kan menu doen kijken wat erop staat etc. etc.<BR>ik wilde em uitlezen met de phoenix en bijbehorende software devil voorr viacces hij geeft wat informatie aan maar niet echt veel, todat ik em per ongeluk in de chipdwerg deed ( je weet wel die dingen van ***geen-reclame***) en hij las em helemaal uit allemaal nummer en letters sonden erin etc. etc.<BR>alles knippen bewaren en als hexfile opslaan en proberen te programmeren op een goldcard en dat aj.. gaat niet.<BR><P>------------------<BR> "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 Experiment niet gelukt, toch applaus Big M! Dit soort probeersels zal ongetwijfeld ooit tot resultaten leiden.<BR>Overal lees ik, dat Viaccess gekraakt is, of bijna gekraakt, maar nergens staan echte resultaten vermeld of in welke richting men denkt.<BR>Volgens mij heb je gelijk, Big M. De sleutel tot het geheim van Viaccess zit in de zeer sterke overeenkomst met D2Mac.
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 Hi Pipo,<P>ben gisteren toevallig op een paar sites gevallen over viacces. Ik denk dat je meer moet gaan zoeken in het Franstalige gedeelte.<BR>Ziehier sites : <A HREF="http://www.geocities.com/ResearchTriangle/4576/emulator.html" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/ResearchTriangle/4576/emulator.html</A> <BR> <A HREF="http://www.geocities.com/viahack/html/English/indexeng.html" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/viahack/html/English/indexeng.html</A> <P>In laatstgenoemde link zijn alweer een paar extra links te vinden waarmee je dan verder kan.<P><P>------------------<BR>Satdigital
Aanbevolen berichten