Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zit met de volgende probleem. ik wil een funkaart clonen. maar als ik dat doe wis hij de orginel kaart. hoe kan dat. ik gebruik masterburner en master III schrijver.

ik weet dat ik met master III ook kan copieren zonder pc. HOe gaat dat in werking. gaarne hulp

groet

p

Geplaatst:

@pnoystyle,

Ik denk dat je met master III schrijver bedoelt een mastera III. Wanneer je de Mastera aansluit zonder seriele kabel en dus alleen maar voedings spanning geeft, dan heb je de optie lezen/schrijven. Dus eerst de kaart er in die je wilt lezen, daarna de kaart er in die wilt beschrijven. Na 1 t/m 6 heb je nog een optie L,P en C, dat kun je ook zien wanneer je geen kaart in de programmer stopt en op het witte knopje drukt om 1 t/m 6 te selecteren, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

ja ik bedoelt een mastera III, als ik het in lees hoe je me hebt verteld. Wordt die orginele kaart dan uitgewist? Heb het via pc gedaan met chipcat. De orginele kaart werd uitgewist.

Geplaatst:

@pnoystyle,

Nee, de originele kaart wordt dan niet gewist, wel moet je twee gelijke fun kaarten gebruiken van het zelfde type, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen