Gast Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 Hey hallo allen, Had een tijdje geleden een tita kaartje gekocht, en was eigenlijk meteen daarna op vakantie gegaan, dus had die tita in mijn huis liggen waar ie nix lag te doen dus voor de tijd dat ik op vakantie was heb ik hem uitgeleend aan mijn broertje.... Nu kreeg ik hem terug met het verhaal dat het hem niet was gelukt om er iets op te zetten.... Dus ok zelf maar ff proberen, tita in mijn progger (VP-30) en progger ingesteld (3,57 mhrz, AVR en EEP), software gedownload en alvast een zooitje files,... Ok nu komt het probleem wat al vaker besproken is hier op het board, maar kom er met geen van de oplossingen die ik kon vinden uit, dus vandaar de vraag; als ik de kaart erin doe en dan connect met cardprogger 1.10.2 (heb zo'n beetje alle versies geprobeerd) en dan op connect druk dan krijg ik Unsupportted tita OS en NO ATR, ok druk nu op erase, en dan komt ie op trapping tita kaart, en hier blijft ie gewoon hangen, heb gelezen dat het wel is kon duren dus een uurtje laten draaien, maar zonder resultaat, dus maar ff gerpobeerd met titaOSUpdater2.0, maar die zegt nadat ie 10 min. heeft staan trappen, dat ie de kaart niet kan trappen, dus werkt ook niet.... Naja het is natuurlijk een beetje kloten om erachter te komen of het nu aan mij ligt (dus een handeling fout of iets met de pc) of dat mijn lieve broertje toch perongelijk een killer script erop heeft gezet en mijn tita dus dood is.... Naja om te kunnen checken of het geen com probleem is heb ik de instellingen zo gezet als bij duwgati beschreven is op de site, ook heb ik geprobeerd met de baud 0p 115000 en de fifo buffers uit, maar dit maakt geen verschil, dus maar ff een oude laptop gepakt met windows 98, comport ingesteld en hier hetzelfde probleem, dit zou er dus op moeten wijzen dat het dus niet aan de pc ligt maar aan de kaart of de progger, nu heb ik me progger ff getest met een funcard en silvercard met chip cat en dat gaat als een trein, maar die tita blijft maar NO ATR geven of in andere software NO CARD...... naja er even van uitgaande dat ik het goed doe, zou mijn tita toch dood zijn|????? Is er een manier om te kunnen zien of ie dood is??? (volgens mij niet omdat voor zover als ik begreep die files de kaart in een loop zetten en je dus niet meer bij het ATR kan komen, en dus blijft hangen bij het trappen van de kaart??!!) of zou het toch aan de progger liggen, die VP30??? (voor zover ik kon opmaken op de site van duwgati zou deze progger toch goed moeten zijn voor de tita kaart????) of doe ik toch gewoon echt iets verkeerd??? (ook een mogelijkheid aangezien ik nog nooit een tita heb geprogd en dus niet helemaal zeker weet of ik alle stappen doe zoals ze horen???) Naja hoop dat er mensen zijn die een oplossing hebben voor dit probleem, of kunnen zeggen wat ik verkeerd doe.... Als iemand nog wat wil weten, of als iets onduidelijk is dan hoor ik het wel.... Alvast ontzettend bedankt!!!!! Greetz dB
Gast Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 Hey hallo allen, Hehe duurde ff maar het kwartje is gevallen, als je op de tekening bij duwgati kijkt van de vp 30 progger, dan doed dat vermoeden dat de switch van de keuze tussen 6.0mhrz en 3.57 mhrz naar boven moet staan.... OK dat is dus niet zo en hij moet naar beneden staan voor de 3.57, dus richting de kaartlezer ipv de rs232 ansluiting.... dus nu loopt alles wel zoals het zou horen en verder geen problemen, even simpel met de multi meter gekeken en geconstateerd dat het die switch was... Topic kan dus dicht.. Greetz dB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen