Ga naar inhoud


Settings 6-6 van Joske


settings joske

Aanbevolen berichten


Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niets aan dat probleem van de sirius zenders kan doen?

Tuurlijk weet ik dat die frequentie niet goed is, maar na een scan met de juiste frequentie staat de juiste frequentie er goed in en heb ik ook beeld maar daarna springen de zenders op een door mij niet te verklaren manier terug naar de verkeerde frequentie, dit gebeurt ook bij diverse andere zenders.

Dit probleem is ook al in diverse andere postings besproken, dus blijf alsjeblief niet steeds met dezelfde opmerking terugkomen waar ik dan weer steeds hetzelfde antwoord op moet geven.

 

Groeten, Joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niets aan dat probleem van de sirius zenders kan doen?
Tuurlijk weet ik dat die frequentie niet goed is, maar na een scan met de juiste frequentie staat de juiste frequentie er goed in en heb ik ook beeld maar daarna springen de zenders op een door mij niet te verklaren manier terug naar de verkeerde frequentie, dit gebeurt ook bij diverse andere zenders.
Dit probleem is ook al in diverse andere postings besproken, dus blijf alsjeblief niet steeds met dezelfde opmerking terugkomen waar ik dan weer steeds hetzelfde antwoord op moet geven.

Groeten, Joske


Ik heb even gezocht maar ik kan er niet iets over vinden. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Kan je mij verwijzen naar dit topic? Ik weet namelijk niet hoe ik het probleem kan oplossen. Settings opnieuw inlezen helpt namelijk niet. Ben overigens wel erg blij met je settingslijsten.

Groeten,

Joost

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niets aan dat probleem van de sirius zenders kan doen?
Tuurlijk weet ik dat die frequentie niet goed is, maar na een scan met de juiste frequentie staat de juiste frequentie er goed in en heb ik ook beeld maar daarna springen de zenders op een door mij niet te verklaren manier terug naar de verkeerde frequentie, dit gebeurt ook bij diverse andere zenders.
Dit probleem is ook al in diverse andere postings besproken, dus blijf alsjeblief niet steeds met dezelfde opmerking terugkomen waar ik dan weer steeds hetzelfde antwoord op moet geven.

Groeten, Joske


Ik heb even gezocht maar ik kan er niet iets over vinden. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Kan je mij verwijzen naar dit topic? Ik weet namelijk niet hoe ik het probleem kan oplossen. Settings opnieuw inlezen helpt namelijk niet. Ben overigens wel erg blij met je settingslijsten.

Groeten,

Joost


Mogelijke oplossing:
Settingslijst uit db naar pc, via settingseditor de juiste frequenties invoeren, ftpén naar db... klaar

Springt de db altijd naar de juiste frequenties.

Koekje erbij ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niets aan dat probleem van de sirius zenders kan doen?
Tuurlijk weet ik dat die frequentie niet goed is, maar na een scan met de juiste frequentie staat de juiste frequentie er goed in en heb ik ook beeld maar daarna springen de zenders op een door mij niet te verklaren manier terug naar de verkeerde frequentie, dit gebeurt ook bij diverse andere zenders.
Dit probleem is ook al in diverse andere postings besproken, dus blijf alsjeblief niet steeds met dezelfde opmerking terugkomen waar ik dan weer steeds hetzelfde antwoord op moet geven.

Groeten, Joske


Ik heb even gezocht maar ik kan er niet iets over vinden. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Kan je mij verwijzen naar dit topic? Ik weet namelijk niet hoe ik het probleem kan oplossen. Settings opnieuw inlezen helpt namelijk niet. Ben overigens wel erg blij met je settingslijsten.

Groeten,

Joost


Mogelijke oplossing:
Settingslijst uit db naar pc, via settingseditor de juiste frequenties invoeren, ftpén naar db... klaar

Springt de db altijd naar de juiste frequenties.


Dat snap ik niet. Ze staan toch goed in de lijst? Ik werk altijd vanuit de settingslijst met dreamboxedit dus dat is het probleem niet. Kennelijk verandert het spontaan in de dreambox.

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Alle lijsten zijn nu ook via softwaredownload up to date.

Groeten, Joske


ik heb net in ronald met lijst geupdate onder de blauweknop.
maar krijg 11-04-04 als lijst..
(ik heb astra alleen gekozen)

ben ik tesnel met updaten of doe ik wat fout?
ga hem er nu ff handmatig inzetten

gr John

Alleen de draaibaar lijst komt van hackweb. De rest nog niet.

Joske, als je mij de URL's geeft van de andere lijsten in tar.gz formaat dan pas ik die aan.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...