Gast Geplaatst: 8 december 2001 Geplaatst: 8 december 2001 ik krijg mijn echostar 3000 viaccess niet aan de praat met een funcard alle mogelijke viaccess files al geprobeerd,met een goldkaart gaat het allemaal prima. wie kan me helpen aan goede files of waar ik ze weg kan halen.<p>bijvoorbaat dank jan<p>[ 08-12-2001: Bericht gewijzigd door: cabelmen ]<p>[ 08-12-2001: Bericht gewijzigd door: cabelmen ]</p>
Beeper Geplaatst: 9 december 2001 Geplaatst: 9 december 2001 Geen problemen hier met de fun en die deco, ik gebruik de strsh files die je kunt vinden bij phils files. Kijk even bij duck voor de directe link. Hoe programmeer je je kaartje en met welke progjes, misschien dat het hier in zit.<p>Je kunt proberen de deco een keer aan en uit te zetten als je op een via gecodeerd kanaal staat, dan initialiseerd de kaart opnieuw. Wellicht dat ie dan wel wil.<p>Als je er niet uitkomt dan lees ik wel hier....
Gast Geplaatst: 9 december 2001 Geplaatst: 9 december 2001 helaas ook geen resultaat met strsh files kaart werkt wel met irdeto of seca files in ci cam het is een groene/blauwe kaart waar in het blauw wolken staan. kaart geprog. met ***geen-reclame*** of chipcat je ziet dat het balkje van initialiseerd card lang in beeld blijft met de goldcard is het balkje met een paar seconden weg en dan beeld. software versie 608
Beeper Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Die strsh doen het bij mij wel op een 3000 IPV. release 600. programmeer je wel alle drie de files?<p>eeprom_intern hernoemen naar flash.eep ( de processorfile heet dan natuurlijk flash.hex. Gebruik chipcat2.3 . laadt de flash.hex en de external_eeprom.<p>Bij mij blijft het ini kaart ongeveer 3 tot 4 seconden in beeld. daarna kan ik gewoon zappen.
Gast Geplaatst: 15 december 2001 Geplaatst: 15 december 2001 ook dit geprobeerd ik krijg hem niet aan de praat kaart werkt goed met 5in1 files in de nokia 9600. misschien ligt het aan de software versie. ook minder providers op kaart gezet dat helpt ook niet. zal is kijken waar ik software versie 600 nog ergens weg kan halen en deze in de ontvanger te laden en kijken als dit wel wil.
Gast Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 ook nieuwe software versie 700 geprobeerd. helpt ook niet, ik krijg de kaart niet aan de praat. wie heeft er nog andere mogelijkheden die ik kan proberen
Gast Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 Ik had de zelfde problemen. Zet de coco op: 0500 0100 0601 0602 Goodies:<p>on seca/via off<p>Ik ontvang bijna alles , zelfs cinemas, echter geen T.P.<p>JB
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 ook dat gaat niet goed,ik neem aan dat de coco moet veranderen van de 5in1 files met isvedit alle mogelijke manieren geprobeerd. misschien doe ik iets verkeerd of ik vergeet iets. waarmee prog. je de kaart mee? strsh via-funfiles moet toch op een of andere manier ook willen in de echostar ontvanger.
Gast Geplaatst: 26 december 2001 Geplaatst: 26 december 2001 Medt picbined, ga naar global en zet ze handmatig erin.Het werkt in mijn echo perfect.Of evt ook lukt bij ISVEedit20.<p>Suc6<p>JB
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 dit heb ik ook al gedaan maar dat werk ook niet ik ga na de vakantie een nieuwe kaart kopen en dan alles opnieuw proberen, je weet zeker dat de coco goed, en verder hoef ik niks te veranderen aan de instellingen in het menu van ISVEedit 2.0?
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Ik weet het zeker.Let vooral goed op de instelling van de ci cam.Als de coco goed staat en alle juist in pic bined 151 heft aangevinkt moet het lukken.Ik he b zelf uren en uren gezocht en uiteindelijk, dank zij een duits irdeto board van Mickey 12 de oplossing ontangen.<p>Goodies Seca/viA ecm ON.<p>Fijne vakantie<p>jb
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 bedankt voor je reactie JB ,je praat over ci-cam als ik me niet vergis dan is het een losse cam module,maar in de echostar zit ingebouwde vaste cam.<p>ik weet niet of we over het zelfde praten. ik lees het nog wel hier.<p>groetjes CABELMEN
Gast Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 Cabelman, ik heb een freecam 2 017 in mijn echo.Viaccess is embedded.Nogmaals alles werkt perfect.3 in 1 en ds 9 project.Natuurlijk heeft het me wel de nodige inspanning gekost.Maar ja, het is tenslotte een erg leuke hobby.<p>JB
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 j.b. het gaat ook over de embedded viaccess decoder.<p>met daar in een funkaart die ik niet aan de gang kan krijgen met alleen viaccess file er op.<p>misschien heb je nog andere opties?. of iemand anders die me aan de juiste files kan helpen.<p>alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 Ik heb de Echostar D2510 IPVI en gebruik de funkaart al lang en zonder enige problemen. De strsh files werken perfect.<p>De enige tip die ik je kan geven is om het programma FunProm 2.44 te gebruiken.<p>Vind ik het beste proggie om Funcards mee te programmeren.<p>Succes Ron
Aanbevolen berichten