Beeper Geplaatst: 12 januari 2002 Geplaatst: 12 januari 2002 Cablemen,<p>Ik denk dat ik de oplossing voor je heb,<p>Het probleem zit hem waarschijnlijk in de flash versie. De flash van mijn funcard is funvia beta1.<p>Bij mij willen de nieuwe files namelijk ook niet lopen. Bij controle van de file bleek de flash funvia 1.2 te zijn en die doet het bij mij ook niet in mijn 3000IPV.<p>Normaal pas ik alleen de ekys aan dus daarom merkte ik ook niets van de wijziging van de flashfile.<p>Laat me even weten of dit het was............<p>CU Beeper
Gast Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 beeper bedankt voor je mail maar helaas ook dat wil niet.<p>ik heb beta 1.00,1.20,b1-c1 en b1-ci-a geprobeerd. ik neem aan dat je alle 3 files moet prog.<p>voor de nokia werkt hij perfect met 5in1 files daar gebruik je maar flash en ext. file.<p>ik denk dat ik eerst maar eens een andere funkaart probeer.<p>of zou je files willen mailen kan ik eens kijken als ze hier ook werken.<p>alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 18 januari 2002 Geplaatst: 18 januari 2002 helaas beeper ook jou files werken niet in deze ontvanger.<p>goldcard werkt wel in de ontvanger,ik ga maar eens een andere funkaart op halen kijken als ik hier mee resultaat behaal.<p>ieder geval bedankt voor je files<p>groetjes <p>CABELMEN
Beeper Geplaatst: 19 januari 2002 Geplaatst: 19 januari 2002 Heb je de keys wel aangepast in de ext eeprom file? was een oude file, dus de keys zijn ongetwijfeld verlopen. Zal ik mijn actuele file even ontrekken aan mijn kaart.<p>Zelf een nieuwe file maken kan ook, recente eepromfile van welke vorm dan ook (voorkeur STRSH )inlezen met picbinedit. Dan de data exporteren als *.txt file. Dan de eerste eeprom file die je wilt gaan gebruiken weer openen en dan met powerimport de eerder gesavede *.txt file importeren. EEprom file saven, proggen en klaar is cablemen...<p>SUC6
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 beeper<p>de balk blijft te lang hangen waarin hij de kaart leest ongeveer 20 seconden of langer met een gold kaart is het maar een paar seconden.<p>ik denk dat de kaart niet geschikt is voor deze ontvanger,ik probeer eens een nieuwe kaart kijken als deze wel doet.<p>in ieder geval bedankt voor jou reactie
Gast Geplaatst: 26 januari 2002 Geplaatst: 26 januari 2002 Luitjes, leuk dat jullie over de funkaart debatteren maar ik hoor een vreemde taal. Kan iemand mij vertellen wat coco is en waar ik die kan instellen? Mijn fun blijft nog steeds zwart.<p>Schotelze Siebster.
Beeper Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 sorry, zit ook wat spraakverwarring in het geheel. De coco staat voor country code en is van toepassing bij gepatchte irdioto CAMS.<p>Zonder de juiste coco weigeren sommige deco's kanalen te openen. In het geval van via*** in een orginele CAM is er geen coco in te vullen. Vooral de oude Cboys irdioto dozen zijn coco gevoelig als je ze ombouwd naar S*c*.<p>SUC6
Duwgati Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 Kijk eens op de funcard site www.funcard.net daar vind je een fileset van WhoCares in de Viaccess sectie. Die zou compatible moeten zijn met vrijwel alle embedded Viaccess receivers. Zul je wel zelf de actuele keys moeten invoeren. Dat doe je het best met funprom. Beschrijving van funprom vind je op mijn site.
Aanbevolen berichten