Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Hello,<p>ben juist zo een funkaartje aan het proggen (GW formaat)... Ik probeerde reeds verschillende progs maar steeds ffff sync errors. Met mijn lange funcard geen probleem om te flashen! Ik gebruikte reeds icprog, 2prog, chipcat allen zonder resultaat . Kaart defect ? (of gaat het om zo een nieuw kaartje met grotere eeprom 24C128? hoe kan ik die herkennen en flashen ?) De mijne is rose/paars en heeft als inscripties: VSD-0115 Funcard 8515A<p>Graag advies<p>Thanks<p>Pinneke<p>[ 10-12-2001: Bericht gewijzigd door: pinhead ]</p>
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Ik gebruik ***geen-reclame***. Werkt goed met mijn VP20 programmer. Je kan alle drie de filetjes er in stoppen en, vooropgesteld dat je programmer goed ingesteld is, op 'write'drukken en af en toe het handeltje naar boven of beneden. Misschien heb je een andere programmer, maar ik maak me sterk, dat je die met cardprogrammer ook wel aan de praat krijgt, Suk6 Opa
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Hello Opa,<p>Heb spijtig genoeg ook dat paketje getest ... zelfs met een crd file flipte het. Ik vraag mij echt af of het geen kapotte kaart is of eentje met die nieuwe eeprom. Weinig info over te vinden voor die eeprom te proggen spijtig genoeg ...<p>Groetjes<p>Pinneke
Gast Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Een multiprog 2001XLD.<p>Probleem lijkt opgelost ... Heb de baudrate van mijn compoort naar 9600 gebracht en het werkte wel na de kaart effe ge"erased" te hebben. (ik kreeg eerst weer dezelfde sync error). Het eigenaardige is dat ik de kaart reeds had ge"erased" met icprog ... Erase blijkt met 2prog dus beter te werken ... Blijkt dat dit model van funcard niet gelukkig was met 115.200 en mijn ander funcard wel.<p>Bedankt voor de reactie<p>Pinneke
luk Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Ik heb ook zoon kaartje werkt prima met funseca file maar een 3in1file krijg ik niet op kaart geschreven krijg altijd crc-error als ik recover flash open in het program cardwiter load1 recoverflash load2 inthex load ext.hex. heb je soms een oplossing!
Aanbevolen berichten