Tull Geplaatst: 6 juni 2004 Geplaatst: 6 juni 2004 Bij Raytec 4c zijn mij nog twee zaken onduidelijk: 1. Ik krijg de radiokanalenlijst onder de A toets niet gevuld, ook niet met Franse radiokanalen. Serv toets e.d. krijg ik hier niet aan de gang; 2. Bij taalkeuze onder + menu kan ik (bv bij Eurosport) wel taal kiezen (NL), maar de ontvanger houdt dit niet vast. Is er een manier om de taalkeuze wel vast te houden? Tull
Tull Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Geplaatst: 7 juni 2004 2. Bij taalkeuze heb ik euvel al verholpen. Doordat ik een andere eeprom had geladen stond de standaard taal weer op Engels ipv Nederlands. Heb dit weer op NL teruggezet. 1. Het lijkt erop alsof ik de enige radiogebruiker ben. Heeft niemand hier enige ervaring mee? Tull
the boss Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Werkt alleen op een paar franse zenders vandaar,weet zo niet uit het hoofd welke,naja voor radio zenders kies je toch gewoon het kanaal. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen