ronaldsl Geplaatst: 6 juni 2004 Geplaatst: 6 juni 2004 Hoi allemaal, Heb net de Hydra Calph geinstalleerd. (kwam van PP) Moet altijd eerst weer even wennen aan een andere image. Wie weet hoe ik van EMU kan switchen ? En als ik keyupdate doe staan er verschillende opties, die elkaar weer overschrijven..........(????) Iemand enig idee ? ronaldsl
Moderator Matchless Geplaatst: 6 juni 2004 Moderator Geplaatst: 6 juni 2004 de emu's zijn anders,de softcam echter niet.dus moet hij bij een andere emu de softcam in de nieuw gekozen emu zetten.daarom leest hij die weer opnieuw,hij schrijft niet maar leest hem opnieuw in.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
ronaldsl Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Geplaatst: 7 juni 2004 oke, thanxs maar hoe kan ik switchen ? of is dat niet (meer) nodig....
bertvm Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Blauwe knop-----smartc@m------ kies daarna je emu.. isse simpel Vu + Duo, Motecq 120, 80 cm TRIAX
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen