Gast Geplaatst: 6 juni 2004 Geplaatst: 6 juni 2004 Hoi Satters, Heeft iemand ervaring met een ExcelStore J680 hardisken? Ik had er nog nooit van gehoord. Is dit nog wat?? Flappie
Gast Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Het is een ouder model harddisk van IBM. Aangezien de IBM harddisk divisie is overgenomen door hitachi, ben je er bijna verzekerd van dat de IBM ExcelStore schijf geen enkele vorm van gerantie met zich meebrengt. Mijn eigen ervaringen met IBM harddisks zijn ook al niet al te positief. Als het ff kan zou ik een andere harddisk kiezen! grtz, lasty
Gast Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Zijn prima harddisken en ik bouw ze vanwege de prijs/kwaliteit verhouding vaak in. Uiteraard zijn Maxtor en WD van een iets betere kwaliteit maar daar betaal je dan ook voor. Dus voor een low budget systeem zijn het prima schijven als ze beduidend minder kosten dan de grote merken. Goed en stil alterbatief zijn inderdaad ook de Hitachi schijven. Deze zijn standaard een stuk stiller dan de gemiddelde Maxtor en ook nog eens leuk geprijsd.
Gast Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Satters, Bedankt voor de antwoorden. Ga er denk ik toch maar één kopen. Zijn idd lekker goedkoop. Flappie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen