Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik de RONALDD 040502a stelt zich een probleem bij het opnemen van BBC-Radio 1 op de ASTRA2. Heb nog niet getest of dit ook bij de andere BBC radio of TV zenders het geval is. Met de opname van niet BBC zenders, stelt dit probleem, voor zover ik weet , niet. De TOP40 is één van de programma's welke met REPEAT timmerfunctie elke week opnieuw, opgenomen wordt op de ingebouwde HD. Het programma duurt 3 uren, van 17 tot 20 uur CET. De ontvanger vertrekt uit STAND BY. De opname gaat helemaal goed tot de ontvanger zich na ongeveer 90 minuten terug in STAND BY schakelt, terwijl de HD toch gewoon verder het signaal opneemt tot 20 uur. Wat hij dan opneemt is dan wel gewoon stilte, want de ontvanger staat immers in STAND BY. Ik heb hier en daar al wat gelezen over problemen met de EPG van de BBC, maar het lijkt niet helemaal toepasselijk op wat hier gebeurt. Ik had eerst RONALLD 040502a in FLASH staan. Om verder te testen heb ik de originele 107.4 van DREAM-MULTIMEDIA in de flash gezet. Met FLASHWIZARD 2.0 de HYDRA caliph op de USB gezet. Als ik met HYDRA draai blijft het probleem net hetzelfde. Dit doet vermoeden dat er een bug in de originele 107.4 zit waarond deze twee images gebouwd zijn. Volgende week probeer ik het even met de originele 107.4 zelf, om te testen of deze het ook heeft.

Bij de installatie is eerst een erase.img in de box gezet en na opstart is een FLASH ERASE uitgevoerd.

Waar komt het precies vandaan en hoe los je het op?

Nog iemand troubles met BBC-radio?

ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi)

schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen