Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verdorie, heb ik net een zeer uitgebreid artikel samengesteld met alle feiten over het item in Nieuws forum (Hopper Guide/Radar), zit er een slot op. Ik moest nl even met m'n dochter naar het ziekenhuis. Kom je terug, zijn er inmiddels al weer 6 reacties binnengekomen en een slotje. Dit waarschijnlijk omdat er een een scheldpartijtje aan het ontstaan was.

Mag ik mijn opmerkingen nog even hier samenvatten?

PC is ook nog gecrashed tussendoor, kan dus niet knippen/plakken.

Feit is dat er een paar onwaarheden in Hopper staan, zoals het artikeltje dat men sind een maand zelf de C+ kaart kan updaten. Dit kan altijd al voor mensen met een settopbox pakket ! Ook schrijft Erik dat de grote massa aan 25 kanalen genoeg heeft. Ja, als men uit de 170 van Astra zelf een selectie van 25 a 30 maakt, heeft men hier genoeg aan. Maar je moet wel die keus van 170 (of meer via andere satelieten) hebben, om zo tot een leuk aanbod te komen. Zo zie je ook in iedere Satelliet huishouden een totaal andere zaplijst.

Een groot deel van mijn verhaal is echter al door Michel verwoord, dat kan ik dus weglaten.

Wat ik wel steeds mis bij het testen van receivers, is de mogelijkheid tot het gebruiken van een settings- editor. Wie gaat er in deze tijd nu nog uren met de AB aan het rommelen ? Je zoekt toch op he Net naar een editor + lijst, gaat zelf nog wat bijwerken, en klaar is kees.

Maar de testen bevatten altijd lange stukken met uitleg over het zenders zoeken en opslaan. Daarbij wordt dus inderdaad tot in den treure genoemd dat men de zelf de zaplijsten kan indelen, dit in tegenstelling tot...., je raadt het al.En je kijkt dus wel voor 0 euro naar NL kanalen, Erik !

Toch lees ik het blad graag, net als de Satellite.

Ik denk dat iedereen , die zelf een blad zou uitgeven, ook zijn eigen mening en keus liet doorschemeren in zijn tekst. Vooral als die mening jouw hypotheek en eten betaalt.Daarom mogen wij daar ook tegen aan schoppen, als dit opgemerkt wordt.

Tenslotte, waarom moet een , in mijn ogen, leuke discussie, altijd weer worden verstoord door gescheld en ruzie. Hierdoor worden steeds de wat "spannende" items meteen weer dichtgegooid. Als iedereen respect voor een ander zijn mening heeft (zie de reactie van Michel), dan kan dit toch veel leuker zijn ? Een goede discussie is nooit verkeerd. Als je maar respect houdt voor de andere Sat4allers.

Dus de volgende keer gewoon je mening schrijven, op een manier zoals dat in de regels staat. Dan kunnen we eens een keer lekker doorouwehoeren over zo'n toch wel leuk itempje.

GegroeT.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen