Gast Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Als ik opstart en vervolgens werk is alle prima. Laat ik de computer met Windows XP Home / Norton-alles aanstaan voor langere tijd, moet ik een inslaapgevallen programma (maakt niet uit welk...) afsluiten via taakbeheer. "Reageert niet meer" Buh! Wie kent dit ook? Groet
Janneman Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Aangenaam. Heb al herstelpunten teruggezet, maar helpt niet. Als ik de pc een middag laat aanstaan, is elke buitenwereld verbinding naar 0 gegaan. Geen idee wat dit is.
Duikertje Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Heb je bij energiebeheer soms iets aanstaan wat automatisch na een bepalde tyd iets uitzet.
Gast Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Gebruik je soms Zonealarm ? Van versie 2.6 is bekend dat deze problemen oplevert met sommige computers die uit de standby-, sleep- of screensaver-stand ontwaken.
Gast Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 @ Janneman Bij veel netwerkkaarten moet je energie besparing met de hand uitzetten. Je doet dit bij de netwerkinstellingen en dan configure bij de netwerkkaart. Hier bestaat vaak een tabblad advanced of iets met power. Hier kun je dan de optie uitvinken waar iets staat van Allow computer to turn off this device to save power.
Janneman Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 @Gerald38 Bij de netwerkkaart stond inderdaad dat hij uitgeschakeld mocht worden voor het beheer. Maar hij was bezig een bestand binnen te halen. Lijkt me sterk dat ie dan de kaart uitschakeld. Maar goed ik heb het uitgezet. We wachten af. @BigJohn Heb idd ZoneAlarm. Echter versie 5.0.950.015. Misschiend dat die ook nog problemen maakt.
Gast Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Als je wil weten dat inderdaad Zonealarm de schuldige is;shutdown Zonealarm als het probleem zich voordoet. Rechtsklik hiertoe op System Tray pictogram en kies dan voor Shutdown ZoneAlarm.Als dit moest helpen,kan je daarna de firewall zelf weer inschakelen via het Startmenu.
Janneman Geplaatst: 7 juni 2004 Geplaatst: 7 juni 2004 Weet niet of Sateh! dit ook heeft, maar kijk maar eens hier op het forum van ZoneLabs. Zou idd heel goed kunnen dat dit de veroorzaker is. Oplossing die wordt aangedragen is teruggaan naar versie 4.5
Janneman Geplaatst: 8 juni 2004 Geplaatst: 8 juni 2004 Uitschakelen hielp niet. (Volgens mij blijven er dingen draaien) Uiteindelijk gedeinstalleerd en v4.5 erop gezet, en tot nu toe gaat het goed. Sateh!´s problemen ook opgelost?
Gast Geplaatst: 9 juni 2004 Geplaatst: 9 juni 2004 Dank voor info! Ben even weggeweest en zal e.e.a. onderzoeken. ZoneAlarm is van de machine af en ben blij met Norton. Het aardige is gelukkig dat ik bij taakbeheer het programma gewoon weer actief kan maken, maar wel een lastige route... Groet
Gast Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 Dank voor de aandacht en vooral ook Duikertje! Je had gelijk. Getverd! Standaard staat dit toch nooit zo? Ik ben weer blij! Groet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen