Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik heb net mijn MM geprogd naar MR Revel met succes,Maar in de ontvanger helaas geen succes.Het schijnt wel te werken met een orginale MR Reloaded,gelezen op de bekende sites.O ja ik heb wel de gewone xlink vam mr gebruikt.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Geplaatst:

weer zo'n verloren bericht als een half weekje van iemand anders.... bij MR middels pmcia

ik begrijp dit dus niet

een MM wordt aangesproken door de bin/flash als OS voor die CI en wordt gevoed met de xilinx als bios...

als het bios niet overeenkomt met de hardware kan dat toch helemaal niet.

cheers

Everybody Wan't To Rule The World

Tears for Fears

Geplaatst:

De software in de flash zal je er inderdaad heel goed in kunnen zetten met een Cas of Cammy programmer. Het vervelende is dat de hardware niet compatible (hetzelfde) is. Het is dus ongeveer hetzelfde als dieselolie in een benzineauto gooien. Kan heel goed, werkt alleen niet.

Ook heb je niet de juiste code in de Xilinx staan. Die is voor de nieuwe MR niet bekend. Wat de Xilinx in de module precies doet is me nooit helemaal duidelijk geworden (of helemaal niet) maar het zal wel iets met de chip select te maken hebben.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen