Ga naar inhoud

abbo op buitenlandse sattelietzenders

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Dat is ook een aanbieder in Frankrijk.

Googel maar eens op Fransat en TNTsat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

je hebt gelijk, ik was te snel..

ik zelf heb een tijdje terug een sd decoder met tntsat kaart gescoord op MP voor 17,50€, maar dat was geluk hebben...

kaartjes en decoders worden ook aangeboden op de franse veilingsite......

Samsung 40D6510WS

• Moderator
Geplaatst:

Die wordt alleen aangeboden door Canalsat en Orange.

Orange is dichtgespijkerd, je Sat ontvanger meot met het internet verbonden zijn om beeld te geven, en je krijgt alleen een sat. ontvanger wanneer je geen toegang hebt tot snel internet. (Standaard is IPTV.).

Een abbo op Canalsat zal ook niet zonder hulp uit Frankrijk gaan lukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

okay maar Orange kan het proberen waard zijn begrijp ik dan ? Ik heb al eens een abbo afgesloten bij melody tv, maar de Franse taal gooide roet in het eten (mis communicatie) dit wordt nl aangeboden op de PC, smartphone en Smart TV (Samsung) die heb ik, maar de benodigde app is alleen in franse firmware beschikbaar :-(

Ik kan hem (de zender) nu zo nu en dan zien via mijn VU+ maar het is heel instabiel. Ik wil best betalen voor een stabiel beeld. Eens kijken of ik in contact kan komen met Orange (zegt me zo niets nl.)

• Moderator
Geplaatst:

Orange gaat volgens mij niet werken, Die leveren tripple play met als basis een telefoon aansluiting.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen