Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb ik de 5-1 hyundai op mijn F*n gezet, kan ik alleen beeld krijgen na hem op een zender te zetten aan/uit van ontvanger en dan heb ik beeld; wil ik nu weer zappe moet ie op andere kanaal aan/uit en ik heb beeld? <p>RARA snap er niets van..<p>Hellup..

Geplaatst:

Dat zal het niet zijn, want als ik tussen nl pakket en bv teq. probeer gaat wel goed, maar bv tussen rood en blauw ned1 ned 2.<p>ik wordt stapel.. snap er niets van..

Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook met mijn Hyundai HSS1000, sinds 01-01-2002.

Voor het gehele C+ Digitaal NL pakket, moet ik mijn ontvanger op elke zender een keer uit/aan zetten.En inderdaad alle andere zenders werken zonder problemen.<p>Misschien al een oplossing hiervoor ????

Geplaatst:

hi,

geen problemen hier hoor!<p>Ik ben aan werk met een hyundai 820, maar die moet in principe net to werken als een 1000.<p>De fun4in1 heb ik zelf in elkaar gedraaid gisterenavond!<p>Als er iemand interesse heeft, stuur me effe een pm <p>Greetz<p>Jonas<p>[ 02-01-2002: Bericht gewijzigd door: jonas ]</p>

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

als je 5in1 files voor hyundai van to gooz gebruikt dan is de werkende key tot 31 dec 2001 geldig voor seca. de irdetokey is wel geldig maar dan moet je de ontvanger aan/uit zetten. ik heb deze vraag ook gesteld bij topic off.ir**to.

laad de juiste keys van jan of feb en je hyunnie doet het weer

Geplaatst:

Ik gebruik inderdaad de 5in1 files van togooz, maar kan iemand dan mij vertellen waar ik de juiste jan/feb files kan vinden ???<p>thanks..Johan

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.