Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi

Zijn er verschillen tussen de files bestemt voor de humax en deze voor de 9500. zoja welke veranderingen moet ik uitvoeren?

want als ik een file voor humax laadt dam blijft alles zwart, dus moet er toch ergens een verschil zijn of doe ik iets verkeerd?

Geplaatst:

het verschil zit hem in de zgn. COCO van de kaart, die bepaald de afroep volgorde van de aanwezige coderingen. By een (letwel!!! gepatchte nokiaMM) moet de coco zijn 06 01 06 02 06 03 06 04 en de card serial MOET BEGINNEN met 35......

zo is de coco van nagra bv 18 00 en die van seca 01 00 enzo... als je even rondkijkt in het nokia forum en in het CI forum daar staan ook een boel dingen hierover. Wat voor de nokia belangrijk is is dat de juiste firmware erin zit, je kan deze vinden op mijn homepage...

mvg

Geplaatst:

sorry voor het 2*zenden

zelfs heb ik gezien dat de cardtype verschillend zijn

nokia: 06 01 06 02 06 03 06 04

humax: 00 00 18 00 01 00 05 00

Geplaatst:

hoe kan het dan dat met de omgebouwde nokia en de nokia file er alles uitkomt(funkaart,5in1file)behalve de mmov,en ja ik gebruik de resente files

gr django

Geplaatst:

MMOV (Stream), is nog steeds alleen in Irdeto gecodeerd, rest van Stream in Seca.

Hoogstwaarschijnlijk Irdeto key van Stream niet meer uptodate.<p>vr.gr. Satfanatic. wink.gif" border="0

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.