Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Een paar dagen voor nieuwjaar stopte via access er mee, ik dacht er niets bijzonder van, ze wisselen wel vaker van keys. Op 1 jan stopte ook c+ er mee. Na de nieuwe 5in1 files was c+ terug maar via bleef zwart. Bij een kennis van mij ook met hum5400 was er echter niets aan de hand. Zo juist mijn funcard in zijn hummy gehad en inderdaad geen via access. Dus het leek op een dooie funcard. Hij stopt zijn EIGEN funcard terug in zijn ontvanger maar geen via access.<p>Ik heb elke software versie terug gehad in mijn ontvanger maar dit werkt ook niet. Wat is er nu aan de hand? Ik heb volgens mij al het denkbare gedaan. Ook een emulatie cold card werkte niet. service not running or scambeld.<p>ideeen ??
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 je moet toch iets over het hoofd zien,bij het proggen, ik zelf een humax ,geen probleem met tps en tv 1000
Gast Geplaatst: 4 januari 2002 Geplaatst: 4 januari 2002 Wat het geweest is weet ik nog steeds niet maar het werkt wel weer. De fout was niet terug te leiden naar de ontvanger, maar was wel de kaart. Nadat ik andere software in mijn fun geprogt had om te kijken of de fun card zelf nog wel werkte wilde de 5in1 dus wel weer werken. Ik had de kaart al een aantal keer leeg gegooid maar dit maakte niets uit, het blijkt dat de software wissel in de kaart toch het een en andere met elkaar te maken heeft gehad. Het probleem is bij mij opgelost maar bij die kennis van mij dus nog niet en als je zo veel dingen tegelijk geprobeerd hebt is het moeilijk uit te zoeken welke volgorde van gebeurtenissen er nu toe leiden dat het ding weer werkte.
Beeper Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 jouw probleem heb ik ook eens gehad, na het wisselen van een kaart. Iedere kaart overlegd met de deco over diverse zaken, wellicht hebben ze het een en ander gevonden om je deco te laten locken.<p>Bij mij was het opgelost door een verse kaart in de deco te stoppen nadat de spanning er af was geweest. Bij het opstarten van de deco wordt ook de kaart gereset, daarna was alles weer in orde.<p>CU
Aanbevolen berichten