Gast Geplaatst: 9 juni 2004 Geplaatst: 9 juni 2004 Hallo, Wat doen die dingen eigenlijk precies; Yankse en sofcam.key? Bestaan er ook dit soort bestanden waarmee ik andere (bij ProgDVB) rode kanalen (of kanalen die groen zijn maar je toch niet kan bekijken) kan 'unlocken'? (Ik neem aan dat dat met bijvoorbeeld Ned 1, 2 en 3 gebeurt.) Met die kanalen bedoel ik kanalen als Nickolodeon of Discovery. Ik sta gericht op Astra en heb bij ProgDVB Astra 1B-1H en 2 nogiets ingesteld.. Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 9 juni 2004 Geplaatst: 9 juni 2004 In de softcam.key staan je sleuteltjes. En Yankse zorgt ervoor dat je educatief naar verschillende kanaaltjes kan kijken met deze sleutels. Alles wat ned. is en in seca2 uitzendt is niet te unlocken. Net is italie open dat is toch veel intresanter dan rood,blauw,geel,groen of welke andere kleur dan ook. Rebel
Gast Geplaatst: 9 juni 2004 Geplaatst: 9 juni 2004 ik snap niet precies wat je bedoelt, maar kan ik bijvoorbeeld nickolodeon nl ontvangen met astra?
eagle29 Geplaatst: 9 juni 2004 Geplaatst: 9 juni 2004 sbs, yorin en dergelijke zijn wel degelijk te ontvangen op astra met een softcam.key file en yankse. De groeten uit een heet HERPEN!!!!.
Gast Geplaatst: 9 juni 2004 Geplaatst: 9 juni 2004 Ja klopt helemaal gecodeert in irdeto maar seca2 is zonder orginele C+ card vooralsnog onmogelijk. Rebel
Albert_H Geplaatst: 9 juni 2004 Geplaatst: 9 juni 2004 Gijs ik heb je via email wat informatie gestuurd. ( via het email adres van je site.) Albert_H Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen