Gast Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 Kan ik op mijn atmega kaart ook één extra codeersysteem zetten en in mijn mr 1081 doen? En zoja welke geeft dan meer waarde aan wat ik nu heb. Ik ben nu ook wel tevreden maar dat kaartje is door aanraden van de satboer gekocht en ik vindt het zonde dat ie stoffig word. mvg Sylvia
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 enkel de speciale nagra bestanden zijn wellicht te testen. anders is er niks behalve xin1fun met de juiste flash.hex maar nagra is een verhaal apart op je MR cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
Gast Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 Dus eigenlijk heb ik die voor niets gekocht, ik heb ook 2 fun 6 kaarten en die gebruik ik om mijn mr te upgraden. En nagravision staat al in mijn mr. Wat heeft de xin1 dan als meerwaarde? mvg Sylvia
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 als je een MR hebt heeft een xin1 geen meerwaarde. en er liggen hier ook kaartjes die ik niet meer nodig heb. zo gaat dat met de vorderingen bij sat. cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
Gast Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 Dat is toch wel zonde van het geld als het geen nut heeft om de kaart te gebruiken en dat zal ik mijn satboer wel even zeggen ook als ik in de buurt ben. Ik heb die kaart zo'n 2 maanden geleden gekocht samen met die 2 fun kaarten, op zijn advies. Nou ik weet in ieder geval genoeg. Met een knot of een tita gaat het toch wel? mvg Sylvia
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 ik weet niet wat je met die knot of tita wilt... maar daar zijn wel op dit moment nieuwere bestanden voor.. ik zou echter absoluut geen knot aanbevelen.. cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Nou ik zou eventueel op een tita conax kunnen zetten. Maar voorlopig blijf ik nog even satten zo als ik nu doet. Ik ben nu ook wel tevreden, alleen het is wel leuk om weer nieuwe dingen te doen zoals programmeren met een cas interface. Kijk 2 maanden geleden kocht ik ook een m5 programmer op advies van de satboer hij dacht zeker "dat is een vrouw ik zal het meest simpele geven" wat inhoud dat ik nu toch weer wat anders moet kopen. mvg Sylvia
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 met een tita gaat dat conax verhaal inderdaad prima in de MR... als je dan wel effe let op de versie die conax opent... zie cam/ci forum over versies van de MR in ieder geval kun je op die atmega funachtige experimenten uitvoeren om het een en ander te testen en dus ook te leren. dat je satboer zo iets, hetgeen jezelf suggereert, doet is niet aan de orde... verkopers advieseren tegenwoordig alleen nog zodanig dat er omzet gemaakt kan worden en niet opdat hij zijn tevreden klant nooit meer terug ziet. man of vrouw. cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Ik had gehoopt er seca 3 op te kunnen zetten om sky Italy te ontvangen, maar ik weet nu dat het niet kan dus zal ik wel mijn hummie met de nieuwe sw en emu opwaarderen, om die zenders te ontvangen. Kan ik mijn oude multichoice irdeto kaart, die niet meer actief is, niet laten bewerken om toch seca3 erop te zetten zodat ik sky kan ontvangen. mvg Sylvia
Koen B Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Citaat: Kan ik mijn oude multichoice irdeto kaart, die niet meer actief is, niet laten bewerken om toch seca3 erop te zetten zodat ik sky kan ontvangen. De wens is de vader van de gedachte... Dacht het niet! Overigens is Sky Italia Seca 2. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Is sky dan niet ident 00700? Die zit in seca3 bij mij, in mijn mr 1081. mvg Sylvia
Koen B Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Citaat: Is sky dan niet ident 00700? Die zit in seca3 bij mij, in mijn mr 1081. Dan snap ik het niet. Lyngsat zegt dat het Seca 2 is, als de MR dan zegt dat het Seca 3 is... Heeft iemand hier een zinnige verklaring voor?! (Niet dat het erg veel uitmaakt, natuurlijk...) VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Het maakt zeker niet veel uit, ik ontvang toch alleen maar de fta kanalen van sky. Ze zeggen dat er binnenkort een nieuwe mr1082 uitkomt en daar zit sky dan wel bij. mvg Sylvia
Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Eh, de MR bedoelt gewoon 3 SECA setjes, dus SECA setje #1, 2 en 3 omdat de providers anders niet op een pagina passen... Er is uiteindelijk alleen SECA-1 en SECA-2....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen