Gast Geplaatst: 12 januari 2002 Geplaatst: 12 januari 2002 Ik heb vandaag 2 SMD Funcards gekocht (die met externe proms en LED's)<p>Via Chip-cat2.3 de ene geprogrammeerd met Seca en in de Aston 1.05 gestopt. WERKT!<p>De andere met een viacces-file geprogrammeerd en in de interne cam gestop. WERKT NIET!<p>Uiteraard heb ik alle verhalen over 'plakken' gelezen, alleen mijn kaart heeft zowel aan de ene kant als aan de andere kant ACHT contact punten (wat de voor- en achterkant is, is ook moeilijk te bepalen)<p>Kan iemand mij een advies geven hoe deze kaart in de interne CAM van de Nokia 9800 aan 'de pruttel' is te krijgen?<p>4&8 afplakken aan de 'boven-kant (wat die ook is) en de totale achterkant, heeft tot op heden niet geholpen.<p>Graaaaaaaaaaag hulp!<p> Fidel<p>PS: Zelfs op de site van Duwgati heb ik verlossende woord niet gevonden
aanj Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 Weet je dat de kaart er andersom in moet in de interne lezer , contacten aan de onderkant ipv aan de bovenkant in de ci ( bij mij tenminste )<p>ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Aanj<p>Dank voor je reactie.<p>Ja dat wist ik. Maar omdat het kreng aan twee kanten contacten heeft, is het moeilijk te bepalen wat de juiste kant is.<p>Ik heb beide kanten geprobeerd, maar zelfs de LED's geven geen lichtpuntje (wat ze wel doen in CI's).<p>M.a.w. het lijkt wel of dit type kaart niet door de interne CAM van de Nokia 9800 gelezen kan worden.<p>Ik houd me aanbevolen voor elke tip<p> Fidel
Aanbevolen berichten