marcd Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 Ik ben al dagen aan het zoeken op dit forum en proberen maar krijg het nog steeds niet vorr elkaar. Ik heb een titaniumcard gekocht en programmer deze met de infinity usb phoenix en de titanium card progger 1.10.02. Maar steeds krijg ik weer de melding op de decoder "no card found". decoder is een humax ci-5100 + magic module met de penta 1.20 Waarom? Kaart kapot? maar de card progger meld toch dat de files geladen zijn. MM? Ik zelf?(waarschijnlijk!!!!) Kan iemand mij A.U.B. helpen
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 als je met de cradprogger 1.10.02 werkt heb je ook optioneel de mogelijkheid om die titanium kaart op een ander OS (operaing system) te branden... downgrade en upgrade 1.03 1.05 1.06 de conax bestanden werken best met 1.03 de seca bestanden best met 1.06 (uitzonderingen daargelaten) de nagra bestanden werken best met 1.05 dus daarom ziet je receiver (in de MM die kaart niet) in andere ci-modules is het niet zo belangrijk welk OS maar de MM wel. daarenboven komt ook nog dat er nieuwe files sinds een maandje of drie in constante ontwikkeling zijn die helemaal niet met die card progger op kaart moeten worden gezet, maar die moeten de titaniumloader hebben... en andere weer de TMB hopelijk weet je genoeg om succesvol te experimenteren, waarna je de kaart natuurlijk weer leeg maakt want illegaal paytv kijken is niet toegestaan. cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
marcd Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Geplaatst: 10 juni 2004 kan ik dan misschien het beste de mm laten omzetten in een mr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen