Gast Geplaatst: 13 januari 2002 Geplaatst: 13 januari 2002 Legt het aan mij of hebben meer mensen hier last van? mijn humax slaat direct vast waneer ik of somige franse kanalen afstem. Weet iemand raad??
Gast Geplaatst: 13 januari 2002 Geplaatst: 13 januari 2002 Die discussie loopt al een maand of twee. TPS zend 'attack-signalen' uit die het beeld doen laten vastslaan. Er zijn zelfs berichten dat hele receivers permanent naar de knoppen zijn<p>Fidel
Gast Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 Bedankt voor je reaktie! Is hier dan niks aan te doen ? ik zag bij duckfiles wel een baar anti atack bestanden staan. Ik weet alleen niet hoe ik deze met de boris 5-1 op een funcard kan programmeren.
Gast Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 Ik zou de TPS tijdelijk verwijderen uit mijn settinglijst. Heb je geen last meer van die vastlopers. Avensis
Gast Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 Men beweert (ik heb het niet geprobeerd) dat als er maar 1 provider op de kaart staat (TPS dus) dat dan de zaak gewoon werkt. <p>Je zou dus een tweede kaart kunnen maken met alleen TPS erop en bij de eerste kaart TPS eruit.<p>Loopt ie ook niet vast<p>Fidel
Gast Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 ja 5 in 1 van boris kan ik wel programeren, maar hoe krijg ik nu alleen tps op een kaart?
Aanbevolen berichten