tds Geplaatst: 19 januari 2002 Geplaatst: 19 januari 2002 Hallo,<p>Ik kan mijn jup.1 niet meer benaderen.<p>De meest voorkomede meldingen gaan over "locked device" of "adress error 0000" of iets dergelijks.<p>bv: -ICprog geeft wrong sign. 000102 -***geen-reclame*** erased zogenaamd wel, maar geeft verder dat de kaart "locked" is -Chipcat kan de loader niet meer laden.<p>Ik heb een mastera2 en diverse prog's gebruikt<p>Graag suggesties<p>mvrgr
The Librarian Geplaatst: 19 januari 2002 Geplaatst: 19 januari 2002 Probeer de kaart eens te wissen met het programma ponyprog, ik heb ooit eens zoiets gehad en kon toen de kaart wissen met dit programma.<p>GTRZ, Andrè
tds Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Geplaatst: 20 januari 2002 Helaas, werkt ook niet<p>PP komt met: "unable to probe, bad device or device locked (-25)<p>Ik ben bang dat hij naar de kl*ten is.<p>Als iemand nog wat weet, ik hoor (of lees) het graag.<p>mvrgr
The Librarian Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 Vreemd, ik had m'n jupiter kaarten al een langere tijd niet meer gebruikt, maar ik kan er ook niets meer mee beginnen, is dit een win XP probleem?? heb jij ook onlangs win xp op je puter gezet.
tds Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Geplaatst: 21 januari 2002 Ik draai WIN ME<p>Nooit geen probleem gehad
Moderator Matchless Geplaatst: 21 januari 2002 Moderator Geplaatst: 21 januari 2002 is de poort niet veranderd sinds de laatste keer . Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
tds Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Geplaatst: 21 januari 2002 COM poort staat goed Mastera staat ook goed, op 4<p>mvrgr
goto Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 Heb ook dat probleem gehad,opgelost met ic prog,net zolang wissen totdat ie zonder foutmelding:gewist geeft. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
tds Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Geplaatst: 24 januari 2002 na ongeveer 20 x erasen met icprog nog geen resultaat.<p>Bij een kameraad van mij, met een Moby Dick programmer, was de kaart na 1 keer erasen weer vrij. Dit met dezelfde programmainstellingen<p>Ik snap er niks van.<p>bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten