Ga naar inhoud


Vervroegde goede voornemens:


Ron

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het verstandig is alleen op dit stukje van het bericht van humaxjan in te gaan: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> kijk de hits ach da's nie zo moeilijk op een board iedere klik op een lees stukje is een hit.<BR>kijk eens naar je unieke bezoekers..<BR>en als je maar blijft bannen hou je vanzelf niemand meer over.<BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Voor jouw informatie. Gisterenavond zaten hier 96 man tegelijkertijd online. Dat heeft geen enkel satelliet board in Nederland ooit klaar gespeelt. De bandbreedte die dit board <B>dagelijks</B> trekt is bijna 2 Gigabyte. Dat is meer als het ooit geweest is.<BR>Sat4all wordt alleen maar vaker bezocht. We hebben meer aktieve leden als ooit tevoren.<BR>Ook de visits (dus niet de hits die onderaan het board staan maar die op onze statistieken pagina staan die alleen wij kunnen zien) zijn meer dan ooit! Dat zie je ook meteen als je net voor 24.00uur even op "Today's Active Topics" drukt. Dan zie je wat voor een waslijst postings er die dag weer geweest is laugh.gif" border="0. Juist omdat we het hier over de hobby hebben en mensen die de zaak komen verstieren na een waarschuwing buiten zetten. Daar ga ik nu wat soepeler mee om en maak alle oude bans ongedaan. Dat wil niet zeggen dat deze mensen zich net als jij niet aan de regels hoeven te houden. Die fatsoensregels gelden ook voor jou.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 09-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goeie zaak ToxiC(Q), maar blijf op je hoede dat niet weer de onruststokers hun kans zien om de boel op te gaan naaien (maar dat kunnen we gerust aan je overlaten, dat op je hoede wezen bedoel ik).<P>Hummiejan gaat al weer hard de verkeerde kant op. Tsja....het moet van beide kanten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

KLASSE Toxic[Q] laugh.gif" border="0 ,<BR>Een heel verstandig en volwassen besluit en initiatief om onenigheid uit de wereld te helpen.<BR>Niemand heeft baat bij ruzie en onenigheid, behalve diegenen die het juist uitlokken en lachen als hobbyisten i.p.v. gezellig over hun hobby praten en kennis uitwisselen elkaar publiek via internet zwart maken.<BR>Als je als onpartijdige tussen 2 of meerdere kampen komt te staan en je aan beide zijden vrienden hebt is dat echt kl*te terwijl je weet dat beide partijen goeie gasten zijn!!<BR>Nogmaals klasse,<BR>Spysat.

Szia,

spysat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer goed iemand moet toch het goede voorbeeld geven. meschien kunnen we zo in de toekomst eens iets samen regelen.een nationale gebruikers dag of zo?<BR>het gaat toch om een ding en dat is lol hebben in onze hobby<P>toxic(Q) een dike pluim.<P>p.s. de tweede zet is nu aan de andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoel je nou minder zwart kijken of minder zwart kijken. <BR>Erg dubbelzinnig allemaal hoor <P>Cya!<BR>Teebee<BR>tja wat minder zwart z' tje klaarmaken vanaf van de week voor jou denk ik haha<P>ennehhh dat bannen van de site zch dat gebeurd hier wel erg snel<BR>zolang je niet bepaalde piepels in de haren strijkt hier is het goed zodra je dat wel doet wordt je er van af gefikkerd.<BR>trouwens erg simpel op te lossen hoor ik was met een minuut of 2 al weer op het board.<BR>Ik vindt dat bannen een slechte zaak is.<BR>Ik denk dat dit gebeurd omdat achter het hele sat4all verhaal een lekkere commerciele<BR>bende aan de gang is. En da's ook niet zo erg per slot van rekening draait het leven om de duit en de fluit.<BR>maaarrrrrr kom er dan gewoon voor uit want het is helemaal niet erg om lekker bussiness<BR>te doen. (doet de bakker ook...)<BR>In ieder geval een goed streven toxic teebee<BR>om ook eens de spiegel voor te houden.....<BR>en je leven te beteren, mischien komen er dan wel wat meer bezoekers....<BR>kijk de hits ach da's nie zo moeilijk op een board iedere klik op een lees stukje is een hit.<BR>kijk eens naar je unieke bezoekers..<BR>en als je maar blijft bannen hou je vanzelf niemand meer over.<P>trouwens is het al bekend en gepost op de site dat binnen nu en een paar dagen <BR>de z met een heel simpel boardje klaargemaakt kan worden om gepatched te worden door de hobbieist zelf en dat dat waarschijnlijk deze week nog echt publiek gemaakt kan worden...<BR>De 5400 dus ook goedkoper zal worden.<BR>Men kan dus beter even wachten met het kopen van een z nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<BR>(o ja zo'n interfacje kost geen drol......<P><BR>En weet je hoe dat nu komt??????<P>omdat er uitlatingen gedaan zijn dat er bepaalde mensen zofgenaamd maaaaaannnddddeeeen op een zolderkamertje zouden moeten zitten om de z te kunnen patchen......<P>Da's nie waar als de onderdeeltjes eerder beschikbaar waren geweest zou het waarschijnlijk maar een half dagje werk zijn geweest.<BR>(NOU MAAR HOPEN DAT IK NIET GEBANNED WORDT)<P>(o ja en als de nieuwe versie komt zonder connectortje ach da's ook al opgelost)<P>dus meer zwart kijken en minder zwart werken<P>(ik mag wel oppassen)<P>Toch fijn dat we weer op he board "mogen"!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Toxic,<P>Een loffelijk streven. Houdt in gedachte dat voor een polemiek er altijd 2 partijen nodig zijn. Als er niet gereplyed wordt door al of niet echt beledigde mensen houdt het posten van dit soort msges ook snel op. Ik zit op redelijk veel boards, en dit blijft toch wel een van de betere. Klasse!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit heel goed nieuws om te horen maar ik denk dat ik daar heel het sat4all team voor moet bedanken, maar als ik dan toch bezig ben zeg ik maar gelijk.<P>AAN HEEL HET SAT4ALL TEAM:<P>BEDANKT VOOR HET ZO GOED IN STAND HOUDEN VAN DE BOARD. IK WEET DAT HET VEEL WERK IS DUS:<P>GA ZO DOOR.<P>Chris laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed initiatief, maarre Sat4all was toch effe down tussen 18:00 en 21:00.<BR>Dacht dat we de ander kant op zouden gaan, misschien dat de server wel overbelast was door al die vernieuwingen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote: Gisterenavond zaten hier 96 man tegelijkertijd online. Dat heeft geen enkel satelliet board in Nederland ooit klaar gespeelt. <BR>/Quote<P>Even iets rechtzetten. Dit heeft Satfun al klaargespeeld hoor, toen we net op onze vorige server zaten en sat4all gestopt was. Maarja, dat is ook vrij logisch te noemen als een er niet is gaan de users automatisch meer bij de ander kijken.<P>Ook heb ik je een paar keer zien vertellen dat sat4all en eerder was dan Satfun, dat is ook niet zo, Satfun zat al op EZboard en sat4all begon pas enkele weken later. smile.gif" border="0<P>Maar verder maakt het niet uit. Als de users maar happy zijn. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...