Ga naar inhoud


Vervroegde goede voornemens:


Ron

Aanbevolen berichten

Hoi<P>Als je iedereen terug binnenlaat en er geen postings meer laat verdwijnen zoals soms in het verleden gebeurde vind ik het een mooie stap vooruit en gaat hopelijk de goede richting uit.<BR>Ps dit is geen negatieve commentaar maar het aantal members doet er niet hoor, want ik las bv. op de satdag van sat4all waren er tussen de 600 en 700 bezoekers met zoveel leden en het funboard had meer dan 500 bezoekers dus het aantal members online of gelijk wat doet er echt niet aan toe.<BR>Hopelijk sust alles terug <BR>Toxic Q hopelijk vat je dit niet dadelijk verkeerd op en begrijp je wat ik bedoel.<BR>Groeten Espagnol60<BR>Moderator of stargate

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Rambozo:<BR><STRONG>@Toxic[Q]: Prima initiatief! Een zeer volwassen voornemen.<P>Laat je niet verleiden door allerlei welles-nietes spelletjes (kwantiteit zegt niets over kwaliteit...). Mijn mede-hobbyisten kunnen heel goed zelf beslissen welk 'board' ze graag bezoeken en waar ze de beste informatie vandaan halen.<P>Mij (beperkte) steun heb je in ieder geval!<P>Ga zo door!<P>Groet, Rambozo<P>P.S. Natuurlijk ook veel dank voor de andere moderatoren (Oeps, bijna vergeten....). laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Is inderdaad goed gezegd... kwantiteit zegt niets over kwaliteit. Dus laten we proberen te stoppen een sfeer te creeëren waar het aantal users en de dagelijkse gigabyte bandbreedte bij het minst geringste je om de oren vliegen. Is leuk voor de bannerboys maar heeft zeker niets te maken met de kwaliteit van welk board dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]: Prima initiatief! Een zeer volwassen voornemen.<P>Laat je niet verleiden door allerlei welles-nietes spelletjes (kwantiteit zegt niets over kwaliteit...). Mijn mede-hobbyisten kunnen heel goed zelf beslissen welk 'board' ze graag bezoeken en waar ze de beste informatie vandaan halen.<P>Mij (beperkte) steun heb je in ieder geval!<P>Ga zo door!<P>Groet, Rambozo<P>P.S. Natuurlijk ook veel dank voor de andere moderatoren (Oeps, bijna vergeten....). laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Black Tiger,<P>Wat betreft het "record" online bezoekers zou je goed gelijk kunnen hebben. Dat waren speciale omstandigheden van ver voor mijn Nederlandse board excapades wink.gif" border="0 <BR>Wat betreft de uitspraak dat sat4all eerder was kan ik slechts zeggen dat sat4all het geesteskindje was van TB en die al ruim voor satfun een eigen board had. Lang daarvoor waren er al de satnerds dus die "winnen" het smile.gif" border="0<P>@satwatcher,<P>Ik ben het niet met jou eens (what else is new laugh.gif" border="0) want de verbruikte bandbreedte (alleen voor het board), het aantal berichten, het aantal aktieve leden en het aantal geregistreerde leden zegt samen zeker wel wat over de kwaliteit van een board. Men komt hier niet voor de kat zijn viool iedere dag weer massaal kijken. Dat komt omdat het hele content (het geheel dus) voor zo ontzettend veel mensen erg interessant is. Sommige lezen alleen, heel veel anderen doen aktief mee.<BR>Hoe dan ook, sat4all is erg populair. Of het nou de populairste site is of niet kan mij eigenlijk vrij weinig schelen. Wij doen het voor de bezoekers en niet andersom wink.gif" border="0 <P>Bedankt iedereen voor de positieve reacties. Ik hoop dat dit een stap in de goede richting is en dan men nu twee keer nadenkt alvorens een ander voor rotte vis uit te maken.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 15-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...